مقاومت اسلامی بحرین اعلام کرد:

تشکیل "گردان شهدای قدس" برای مقابله با حضور صهیونیست‌ها در بحرین

تشکیل
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 22:34

مقاومت اسلامی بحرین از تشکیل "گردان شهدای قدس" برای مقابله با صهیونیست‌ها در این کشور خبر داد و اعلام کرد: توافق سازش میان مزدوران با تل آویو سرابی بیش نیست.

العالم- بحرین

به گزارش العالم، گردان‌های وعدالله، مقاومت اسلامی در بحرین، امروز- چهارشنبه- در بیانیه‌ای نظامی، از تشکیل "گردان شهدای قدس" خبر داد و اعلام کرد که تأسیس آن با هدف مقاومت در برابر حضور رژیم صهیونیستی در بحرین است.

در این بیانیه آمده است: "گردان‌های وعدالله به نام خود و به نام رزمندگان مقاومت اسلامی بحرین از گردان شهدای قدس ویژه مقاومت در برابر حضور صهیونیست‌ها در بحرین رونمایی می‌کند و باب پیوستن به گردان شهدای قدس را می‌گشاید. ما در گردان‌های وعدالله و بقیه گروه‌های مقاومت اسلامی بحرین و ملت ما، عاشق جنگ و مبارزه با دشمن صهیونیست و مقاومت در برابر سیاست‌های استکباری که به دنبال دیکته آن بر ملت و امت ما هستند، هستیم."

این بیانیه ضمن مخالفت با توافق سازش میان بحرین و رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: "این توافق مغایر با اصول و ارزش‌های مردم بحرین است و ملت بحرین با هر نوع عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها و سازش با آن به شدت مخالف است."

گردان‌های وعدالله افزود: "عادی‌سازی با دشمن صهیونیست باطل و در واقع در راستای تکمیل ریشه دوانیدن این غده سرطانی در کالبد امت اسلامی است. این ثمره تعفن‌بار سال‌ها خیانت رژیم‌های صهیونیست‌زده به اصول اعتقادی و اراده ملت‌های آزاده است. این سرآغازی برای حضور دیپلماسی و تعامل تجاری و تبادل فرهنگی و حضور امنیتی در کشوری است که پایگاه‌ها و مراکز نظامی بیگانه زیادی در آن وجود و از حاکمیت کشور چیزی نمانده است."

در ادامه این بیانیه آمده است: "آنچه میان رژیم‌های مزدور و وابسته به استکبار با دشمن صهیونیست می‌گذرد، از نظر عقلی و شرعی و مردمی مردود است. تلاش مزدور آمریکایی‌ها بر باد خواهد رفت و راه به جایی نخواهد برد و رویاهایش سرابی بیش نیست که تشنگان آن‌را آب می‌پندارند و طعم تبعات اقدامش را به زودی خواهد چشید."

گردان‌های وعدالله اعلام کردند: "ملت بحرین نقش برجسته‌ای در مقاومت علیه عادی سازی ایفا خواهند کرد و دشمن صهیونیست در سرزمین پاک بحرین نمی‌تواند وجود نحس خود را تثبیت کند."

"دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور آمریکا، "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، "عبدالله بن زاید" وزیر خارجه امارات و "عبدالطیف بن راشد الزیانی" وزیر خارجه بحرین، عصر دیروز در مراسمی در کاخ سفید توافق عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین را امضا کردند

پربیننده ترین خبرها