لیگ قهرمانان آسیا/ بازی مرگ و زندگی شاگردان یحیی/ فنونی‌زاده: گل‌‎محمدی و شاگردانش حق اشتباه ندارند/ تست کرونای تمام اعضای تیم پرسپولیس منفی شد

لیگ قهرمانان آسیا/ بازی مرگ و زندگی شاگردان یحیی/ فنونی‌زاده: گل‌‎محمدی و شاگردانش حق اشتباه ندارند/ تست کرونای تمام اعضای تیم پرسپولیس منفی شد
پنج‌شنبه 3 مهر 1399 - 15:06

با توجه به وضعیت پرسپولیس در جدول گروه C و نیاز این تیم به برد در برابر حریف اماراتی خود برای صعود به مرحله حذفی لیگ فوتبال آسیا، یحیی گل محمدی و شاگردانش می دانند که حق کوچک‌ترین اشتباهی در بازی امشب با الشارجه را ندارند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، امروز (پنجشنبه) با انجام دیدارهای پایانی گروه‌های C و D به اتمام می‌رسد و چهره تمام تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص خواهد شد. در این بین پرسپولیس برای صعود از گروه C و راهیابی به مرحله حذفی باید تیم الشارجه امارات شکست بدهد اما اوضاع برای سپاهان فرق می کند و این تیم دیگر امیدی برای صعود از گروه D ندارد.

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته، اینکه چند ساعت پیش از بازی پرسپولیس و الدحیل مهدی بن‌عطیه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بخشش قرار می‌گیرد بدان معناست که آنها رفتار سالمی از خود نشان نمی دهد.

وی افزود: در آن بازی پرسپولیس در ۲۰ دقیقه ابتدایی نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و چند حمله را بر روی دروازه حریف تدارک دید اما در ادامه از فرصت‌هایی که به دست آور نتوانست استفاده کند تا این که حریف به گل رسید.

پیشکسوت پرسپولیس که با ایرنا گفت وگو کرده، افزود: خط هافبک پرسپولیس نسبت به دو بازی گذشته مقابل التعاون ضعف‌هایی داشت و بازیکنان توپ‌های زیادی را لو دادند.

فنونی‌زاده تصریح کرد: خط حمله پرسپولیس هنوز به هماهنگی کامل با هم نرسیده و این یکی از ضعف‌های ما برابر الدحیل بود که در نهایت بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

وی تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس احتیاج به زمان دارند تا بتوانند با نفرات قدیم به هماهنگی رسیده و بتوانند مهره‌های تاثیرگذاری برای قرمزپوشان باشند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: بازی با الشارجه برای پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار است و به طور حتم یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس حق کوچک‌ترین اشتباهی را در این بازی ندارند.

پرسپولیس ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 21:30 امشب (پنجشنبه) به مصاف شارجه امارات می رود.

تست کرونای تمام اعضای تیم پرسپولیس منفی شد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که برای انجام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به سر می‌برند، روز گذشته (چهارشنبه) در هتل محل اقامت خود، بار دیگر تست کرونا دادند.

با ارسال نتایج این تست‌ها به کادر پزشکی تیم مشخص شد که نتیجه تست همه اعضای تیم منفی بوده است.

پربیننده ترین خبرها