90 دقیقه توهین و بی احترامی ... از مناظره بایدن و ترامپ چه انتظاری دارید؟

90 دقیقه توهین و بی احترامی ... از مناظره بایدن و ترامپ چه انتظاری دارید؟
چهارشنبه 9 مهر 1399 - 18:12

روزنامه نیوریورک تایمز مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق را " دعوای زشت" توصیف و روزنامه "واشنگتن پست" آن را بدترین مناظره در تاریخ آمریکا به شمار آورد.

العالم_کشکول

اولین مناظره بایدن-ترامپ، 90 دقیقه توهین های شخصی و اعتراض، که توهین جدی به ملت آمریکا بود.

کارشناسان و خبرنگاران آمریکای گفتند این مناظره بدترین مناظره در تاریخ آمریکا بوده و در واقع مناظره نبود بلکه یک رسوایی محض بود و شخص ترامپ را مورد سرزنش قرار دادند زیرا که مرتب به میان صحبت های بایدن می آمدم و به رقیب خود اجازه صحبت نمی داد.

1

مجری برنامه آقای والاس تلاش می کرد که ترامپ را از صحبت باز دارد زیرا که وی در حین صحبت‌های بایدن توضیح و انتقاد می کرد و به رقیب اجازه صحبت و جواب نمی داد، شهروندان آمریکایی تعداد دفعات که ترامپ به میان صحبت بایدن آمده و والاس وی را ساکت کرده را شمردند، 76 مرتبه این اتفاق افتاده بود اما بایدن فقط 15 مرتبه دست به این کار زده است.

پس از پایان مناظره ترامپ عکسی را در حساب شخصی خود در توئیتر منتشر کرد که در این عکس ترامپ والاس مجری "فاکس نیوز" و "بایدن" را رقیب خود می داند نه فقط نامزد دموکراسی.

20 دقیقه پس از شروع برنامه ی مناظره و در حین صحبت در زمینه دادگاه عالی آمریکا، بایدن از ترامپ که مرتب به میان صحبت هایش می آمد عصبی شد و به وی گفت: "خفه‌شو" . و وقتی والاس مجری برنامه سعی کرد به موضوع بعدی منتقل شود بایدن با تمسخر گفت: واقعا عجب بخش سازنده ای بود، این طور بود؟ و خطاب به ترامپ گفت: به پارس خود ادامه بده".

1

اما پس از این مناظره که آمریکا ی ها را نا امید کرد و آن را رسوایی بزرگ و فاجعه توصیف کردند ، پاسخ به سوال اینکه ترامپ پیروز می شود یا بایدن سخت شده زیرا که شهروندان آمریکای قرار است به دو نامزد نپخته ی 70 ساله رای دهند .

2

پربیننده ترین خبرها