تعجب سایت ایتالیایی از محرومیت طولانی آل‌کثیر

تعجب سایت ایتالیایی از محرومیت طولانی آل‌کثیر
يکشنبه 13 مهر 1399 - 11:34

یک سایت ایتالیایی به ارزیابی محرومیت طولانی مدت عیسی آل کثیر پرداخت.

العالم ـ اروپا

به دنبال محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر مهاجم ۳۰ ساله تیم فوتبال پرسپولیس از هرگونه فعالیت فوتبالی با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک سایت ایتالیایی به ارزیابی محرومیت طولانی مدت این ستاره پرسپولیس پرداخت.

سایت ایتالیایی نوشت: در حالی که عیسی آل کثیر به دنبال این بود که چهره برادرزاده خود را تقلید کند، کنفدراسیون فوتبال آسیا حرکت او را نژادپرستانه دانست و همین مساله باعث محرومیت طولانی مدت او شد.

این بازیکن در ۳ دیدار قبلی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا ۴ گل به ثمر رساند ولی بعد از خوشحالی مقابل تیم ازبکستانی با این محرومیت روبه رو شد و محرومیت او بلافاصله از آن تاریخ به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس توانست با برتری مقابل النصر عربستان برای دومین بار در ۳ سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و اواخر آذرماه باید برابر یک تیم از شرق آسیا به میدان برود.

البته خبر دیگر این که باشگاه النصر عربستان بعد از شکست برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اعتراضی را درباره تیم ایرانی تقدیم AFC کرده و مدعی شده که استفاده پرسپولیس از چند بازیکن جدید غیر قانونی بوده است که باید دید نتیجه داوری و رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این مساله نیز چه خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها