"دال" رئیس جدید موساد می‌شود!

سه شنبه 25 آذر 1399 - 19:38

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جانشین رئیس موساد را انتخاب کرده است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، رسانه‌های عبری‌زبان، امروز- سه‌شنبه- اعلام کردند "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل جانشین "یوسی کوهن" رئیس موساد را انتخاب کرد.

روزنامه "یدیعوت آحارنوت" نوشت، حرف اول شخصی که توسط نتانیاهو به عنوان رئیس جدید موساد انتخاب شده، "دال" است و قرار است بعد از جلب رای اعتماد در کمیسیون، نام او رسما اعلام شود.

برای نخستین بار است که هویت رئیس موساد پنهان نگه داشته می‌شود.

دوره ریاست کوهن بر سازمان جاسوسی موساد در ژانویه آینده خاتمه می‌یابد و نتانیاهو گفته است که ریاست یوسی کوهن را تا ژوئن سال 2021 تمدید می‌کند.

یوسی کوهن که از سال 2016 ریاست موساد را برعهده گرفت نقش بارزی در امضای توافقنامه‌های ننگین صلح میان این رژیم اشغالگر و امارات و همچنین بحرین داشت.

یوسی کوهن ماه گذشته بنیامین نتانیاهو را در سفر بی سابقه‌ای به عربستان برای ملاقات با "محمد بن‌سلمان" ولیعهد این کشور در حضور "مایک پمپئو" وزیر خارجه آمریکا همراهی کرد.

همچنین در دوران ریاست کوهن بر سازمان موساد، فعالیت‌های تروریستی این سازمان جاسوسی علیه ایران و دانشمندان هسته‌ای این کشور افزایش داشته است.

گفته می‌شود در درون حزب "لیکود" یوسی کوهن از جایگاه بالایی برخوردار است و نتانیاهو او را بهترین جانشین خود در مقام نخست وزیری می‌داند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها