تولید فیلم "بانوی بهشت" و حمله به سفارت ایران در لندن

تولید فیلم
شنبه 6 دی 1399 - 18:14

پس از آنکه سازمان های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و "اسراییل" و عربستان از دست یافتن به فتوا و یا مجوز و یا موضعی از مراجع بزرگ اهل بیت در سرتاسر جهان برای بکارگیری آن در جنگهای طائفی و ایجاد فتنه میان مسلمانان بازماندند، اقدام به ایجاد مراجعی دروغین و ساختگی برای این ماموریت پلید کردند.

العالم ـ کشکول

جوامع شیعه در ایران و عراق و لبنان و کویت و عربستان و پاکستان و افغانستان و... اینگونه مراجع دروغین و اظهارات فتنه انگیز را برنمی تابند؛ زیرا مراجع بزرگ و عالیقدری در میان آنها حضور دارند که به وحدت میان مذاهب اسلامی دعوت می کنند؛ از این رو مراجع و "شخصیتهای دینی" غیرواقعی و ساختگی به دامان اصلی خود بازگشتند؛ در این میان می توان به یاسر حبیب اشاره کرد که به انگلیس بازگردانده شد.این کشور از او استقبال کرد و تمام امکانات را برایش فراهم کرد تا در جهان اسلام فتنه انگیزی کند.

به نظر می رسد که برملا شدن مساله یاسر حبیب و حامیان او توسط مراجع عظام دینی، سبب شد تا او به صورتی هیستریکی مراجع ایران و عراق و لبنان را آماج حملات خود قرار دهد و این مساله او را بیش از پیش رسوا کرد. حامیان یاسر حبیب در انگلیس و غرب به ايده مخربی دست یافتند که ظاهر آن دفاع از فاطمه زهرا(س) پاره تن رسول الله(ص) است و باطنش ایجاد تفرقه و اختلاف و فتنه انگیری میان مسلمانان.

مدتی است که شبکه "فدک" متعلق به یاسر حبیب که از لندن پخش می شود، فراخوانی برای جمع آوری کمک های مالی به منظور تهیه یک فیلم سینمایی تحت نام "سیده الجنه" (بانوی بهشت) راه اندازی کرده است. مراجع عظام اما مانند همیشه به مقابله با او برخاستند؛ زیرا می دانستند که هرگونه فعالیتی که یاسر حبیب در پس آن باشد، قطعا یک فتنه است که خطر آن کمتر از فتنه وهابیت و گروههای تکفیری نیست که القاعده و داعش از رحم آن خارج شدند.

مراجع عظام ارائه هرگونه کمک به یاسر حبیب برای تهیه این فیلم را از لحاظ شرعی حرام اعلام و تاکید کردند که تمام کسانی که در تهیه و نشر این فیلم و یا تماشای آن شریک شوند، مرتکب گناه کبیره شده اند. آنها از اتباع اهل بیت(علیهم السلام) خواستند تا آشکارا اعلام کنند که هرکسی که به دنبال اینگونه برنامه های فتنه انگیز باشد، از اتباع اهل بیت نیست؛ زیرا این اقدامات فقط خواسته های دشمنان را برآورده می کند و به دور از عقل و تقواست.

قابل توجه است که تریبون های وهابیت و سلفی های تکفیری که به همراه یاسر حبیب از دشمنان اهل بیت هستند، می کوشند تا اظهارات توهین آمیز حبیب در حق همسران پیامبر و صحابه ایشان را به تمام اتباع اهل بیت و بویژه مراجع تقلید تعمیم دهند.

تلاش های وهابیت و دیگر تریبون هایی که از سوی انگلیس و "اسراییل" و امریکا حمایت می شوند که اینک گمشده خود را در یاسر حبیب به عنوان بهترین فرد برای اجرای طرح خود در ضربه زدن به اتباع اهل بیت می بینند، قطعا شکست خواهند خورد همان طور که فیلم یاسرحبیب نیز برای ایجاد فتنه میان مذاهب اسلامی ناکام خواهد ماند. شیوخ وهابیت و امثال یاسر حبیب دیگر برای تمام مسلمانان شناخته شده اند، آنها فقط نماینده خود و حامیانشان هستند. اهل سنت و شیعیان از آنها بیزارند. تمام مسلمانان جهان شاهد بودند که چگونه هواداران یاسر حبیب به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن در سال 2018 یورش بردند و پرچم ایران را پایین کشیدند و در مقابل دیدگان پلیس انگلیس، پرچم های خود را بالا بردند. در حالی که نیروهای پلیس پس از گذشت چندین ساعت وارد عمل شدند.

انگلیس که درصورت انتقاد از "اسراییل" و یا سخن گفتن درمورد هولوکاست، مردم را به زندان می افکند، اینک برای امثال یاسر حبیب به میدانی برای آزادی تبدیل می شود؛ در حالی که این شخص انتقاد نمی کند، بلکه با عباراتی دور از ادب، اغلب شخصیتهای محترم اسلامی و عربی مانند آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و آیت الله سید علی سیستانی مرجع شیعیان عراق و سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را مورد سب و شتم قرار می دهد؛ زیرا به روی فتنه های یاسر حبیب و امثال او ایستادند و از ریختن خون مسلمانان جلوگیری کردند.

پربیننده ترین خبرها