موشک‌های یمنی وحشت در دل عربستانی‌ها انداخته است

موشک‌های یمنی وحشت در دل عربستانی‌ها انداخته است
چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 20:26

عربستانی‌ها که از ولیعهد در دفاع از کشور ناامید شده‌اند برای نجات خود از حملات موشکی یمنی‌ها، به رئیس‌جمهور آمریکا متوسل شده‌اند.

العالم- داغ‌های مجازی

ساعاتی بعد از حمله ارتش یمن و کمیته‌های مردمی به فرودگاه أبها که در نتیجه آن یک فروند هواپیمای مسافربری آتش گرفت، عربستانی‌ها در توییتر هشتگ#مطار_ابها_ الدولی( فرودگاه بین‌المللی ابها) را ایجاد کردند.

کاربران عربستانی از سازمان ملل خواستار مداخله برای پایان دادن به حملات موشکی یمنی‌ها به خاک عربستان شده‌اند. آنها گویا فراموش کرده‌اند که رژیم ریاض افزون بر 6 سال است که مناطق مختلف یمن و ملت یمن را آماج حملات جنگنده‌های خود قرار داده است.

طبق این گزارش، "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ظهر امروز به وقت محلی آشیانه‌های جنگنده‌های سعودی را در فرودگاه بین‌المللی ابها با چهار فروند پهپاد از نوع "صماد 3" و "قاصف 2 k" هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه این حمله دقیق و ضربات مهلک بوده است، تاکید کرد: "هشدار می‌دهیم که رژیم متجاوز سعودی همه هشدارهای قبلی ما را نادیده انگاشته است و به طور مکرر از فرودگاه‌های غیرنظامی برای اهداف نظامی استفاده کرده است." وی با اعلام اینکه این حمله به آشیانه‌های جنگنده‌های سعودی، در واکنش به ادامه بمباران و محاصره ظالمانه علیه کشور ماس، افزود: "عملیات ما تا زمانی که جنگ و محاصره یمن ادامه دارد، استمرار خواهد یافت."

همزمان، منابع سعودی گزارش داد که در پی حمله انصارالله یمن به فرودگاه أبها در عربستان یک فروند هواپیمای غیرنظامی دچار آتش‌سوزی شد.

منابع سعودی گزارش دادند آتش‌سوزی در این هواپیما "جزئی" بوده و مراجع مربوطه موفق به مهار آن شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها