وقتی سخنگوی ارتش اسرائیل در ماه رمضان موعظه می‌کند!

وقتی سخنگوی ارتش اسرائیل در ماه رمضان موعظه می‌کند!
يکشنبه 12 ارديبهشت 1400 - 17:28

روز جمعه گذشته، ازدحام جمعیت و فروریختن جایگاه مراسم مذهبی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی، با دستکم ۵۰ کشته و ۱۵۰ زخمی به قتلگاه شرکت کنندگان تبدیل شد.

العالم-داغ های مجازی

کاربران شبکه های اجتماعی عکس ها و ویدئوهای این مراسم را منتشر کردند که در آن، شهرک نشینان در الجلیل اشغالی درحال رقص با موسیقی گوش خراش مراسم بودند. کاربران با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و شهرک نشینانش سرزمین های فلسطینی را اشغال کرده و فجیع ترین جنایت ها و کشتارها را در آن انجام داده و ساکنان آن را آواره کرده اند تا آن را تصاحب کنند، حادثه مذکور را به منزله انتقام این جنایت ها از صهیونیست ها دانستند.

فعالان توییتر با ابراز خرسندی از کشته و زخمی شدن ده ها شهرک نشین، وعده خداوند متعال برای مجازات ستمگران و انتقام ریخته شدن خون شهدا و مجروحان اماکن مقدس از جمله مسجد الاقصی را ستایش و تاکید کردند که این شادی هدیه ای از خداوند و پیامبرش و شهدای ملت های عرب است.

افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به واکنش های صورت گرفته، در توییتر خود این شعر را نوشت:" "به شماتت کنندگان بگو: به خود آیید که آنچه را ما دیدیم آنها هم خواهند دید". این را خطاب به شماتت کنندگان حادثه دردناکی می گویم که در کوه مرون بر سر ملت ما آمد. ما را با مصیبتی که بر سرمان آمده قضاوت نکنید، ما قومی هستیم که برای دیگران آزردگی نمی خواهیم. در مقابل تمسخر کنندگان خداوند ما را کافی است. حداقل در ماه رمضان تقوا داشته باشید".

او در توییت دیگری به این روایت استناد کرد: "روزی رسول خدا (ص) جنازه‌ای دید و به احترام آن از جای برخاست. به او گفتند او یک یهودی است. پیامبر فرمودند: آیا او یک انسان نیست؟". ای شماتت کنندگان درمورد این روایت چه می گویید؟ همانطور که گفتم حداقل در ماه رمضان تقوای خدا را پیشه کنید".

ادرعی در توییت دیگری به آیه 11 سوره حجرات استناد کرد:" از اسرائیل خطاب به همه شماتت کنندگان: ای اهل ایمان، هرگز نباید قومی قوم دیگر را مسخره و استهزا کنند، شاید آن قوم که مسخره می‌کنند از خود آنان بهتر باشند".

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که به آیه قرآنی و حدیث نبوی استناد می کند، خود فجیع ترین جنایت ها را در حق انسانیت مرتکب شده است. این دومین باری است که این دیوانه سعی می کند درس اخلاق و قرآن و حدیث پیامبر را به دیگران آموزش دهد. بار اول نیز در آغاز ماه مبارک رمضان بود که ویدئویی از خود منتشر کرد که در آن، خود را شیخ و معلم قرآن فرض کرده بود و مردم را موعظه می کرد.

کاربری با نام "کحلاوی ابو زیاد" در پاسخ به توییت ادرعی نوشت:" آیا خود شما در همین مکان کشتار نکردید و ده ها فلسطینی را زنده زنده در چاه نینداختید و سپس آنها را به رگبار نبستید؟ آیا به زنان آنها تجاوز نکردید که یکی از آنها دختری 14 ساله بود؟ حال انتظار دارید کسی شما را شماتت نکند و (از این اتفاق) خوشحال نباشد؟".

کاربر دیگری به نام "ابوسراقه" نوشت:" خداوند اندوه آنها را بزرگ تر کند، عزای آنها را بیشتر کند، مرده هایشان را عذاب دهد و آنها را تا ابد در جهنم قرار دهد، و برای آنها یک روز خوب نگذارد. امیدوارم که این اولین و کوچک ترین غم آنها باشد و به امر خدا غم بزرگ تری برایشان پیش آید. خداوندا شماتت سینه های ما را التیام می بخشد".

"د رفاق الاعرجی" نیز نوشت:" ما با پیروان دین آسمانی یهود مشکلی نداریم. با صهیونیست های غاصب سرزمین و ناموس مشکل داریم".

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها