عربستان نوشیدن مشروبات الکلی را قانونی می کند+ ویدئو

شنبه 29 خرداد 1400 - 20:42

به نظر می رسد که نظام عربستان جنگی علیه شعائر اسلامی به راه انداخته است تا حج را منع کند و نوشیدن مشروبات الکلی و برگزاری جشن های مختلط و کنسرت های موسیقی را مشروعیت بخشد.

العالم ـ عربستان سعودی

در شبکه های تلویزیونی عربستان به صورت علنی سوالاتی درباره نوشیدن مشروبات الکلی مطرح می شود. شبکه های "ام بی سی" و"الخلیجیه" درباره نوشیدنی های الکی هشدار می دهند اما نه تمام آنها. بلکه فقط نوشیدنی های الکلی دست ساز؛ واینگونه توجیه می کنند که این دسته از نوشیدنی های الکلی برای سلامتی مضر هستند.

این در حالی است که تمام نوشیدنی های الکی حرام و ممنوع هستند و به سلامتی آسیب می زنند.اما رسانه های سعودی در واقع می خواهند برای مشروب های وارداتی تبلیغ کنند و می گویند که برای بهبود مزاج مفید هستند و به سلامتی آسیب نمی رسانند.

دستگاه قضایی عربستان نیز اخیرا احکامی بدین مضمون صادر کرده است: نوشیدن مشروبات الکلی تا چهار بار شامل عفو می شود. قاچاق مشروبات الکلی نیز مشمول عفو می شود به شرط آنکه برای نخستین بار و برای استفاده شخصی باشد و ....

سعد الفقیه یکی از مخالفان سعودی می گوید که آرزوی بن سلمان آن است که شعائر دین را تخریب کند. افراد نزدیک به او تاکید کردند که بن سلمان با دین اسلام خصومت دارد و دشمن اسلام است و می خواهد که جزیره العرب را خالی از دین اسلام ببیند.

پربیننده ترین خبرها