ویدئویی از صحنه های ویژه از عملیات شهید ابوفاضل طومر برای آزادسازی کوه های الدحیضه و حومه آن

يکشنبه 6 تير 1400 - 19:03

صحنه های ویژه ای از عملیات شهید ابوفاضل طومر برای آزادسازی رشته های کوه الدحیضه یمن و حومه آن و شکستن محاصره مبارزان و بازگرداندن پیکر شهید را مشاهده می کنید.

العالم - يمن

رسانه های یمنی جمعه گذشته صحنه هایی از عملیات قهرمانانه در جبهه المرازیق و محاصره خفقان اور چند ساعته مبارزان منتشر کرد.

این صحنه ها شدت محاصره گروهی از مبارزان در جبهه المرازیق را نشان داد و به اندازه ای بود که مستلزم اتخاذ مواضع شهادت طلبانه برای کمک رسانی و خارج کردن زخمی ها بود.

پس از آن ابوفاضل طومر شهید مبارز، خطوط مزدوران متجاوز را با خودروی زرهی شکست و زیر باران گلوله از سه جهت به رفقای مبارز خود رسید و با رسیدن این خودرو هر چند آسیب دیده،این قهرمان بخش اول ماموریت محال را با موفقیت به پایان رساند.

ابوفاضل بدون تردید در تصمیم گیری بار دیگر با خودروی زرهی عادی خطوط آتش را در هم شکافت تا بار دیگر به هدفش برسد و نیاز همرزمان خود را رفع کند و زخمی هایشان را بردارد و گلوله خودرویش را پنچر کرد.

ابوفاضل پس از موفقیت بخش دوم ماموریت خود توانست برای بار سوم از همان مسیر و با خودروی سوم بازگردد که رگبار گلوله خودرویش را پنچر کرد و وی را در تیر رس قرار داد و وی زخمی شد و با اصابت گلوله از فاصله دور و پس از دو ماموریت موفقیت آمیز، و برای سومین بار نیز با دست یافتن بر فوز شهادت پیروز شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها