افشاگری ترامپ درباره "اسرائیل" که تن آمریکایی ها را لرزاند!

افشاگری ترامپ درباره
جمعه 26 آذر 1400 - 10:34

چه کسی تصور می کرد که ترامپ روزی بگوید که نتانیاهو در مورد ترور سردار قاسم سلیمانی مرا فریب داده و اعتراف کند که: من احساس می کنم نتانیاهو می خواهد تا آخرین سرباز آمریکایی با ایران بجنگد!

العالم - در گوشی

ترامپ در گفتگویی با سایت آمریکایی "اکسیوس" با اعلام مراتب خشم خود از دولت نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت: "اسرائیل در مورد این مسأله مرا به شدت ناامید کرد" وی افزود: "مردم به موقع همه چیز را خواهند فهمید".

ترامپ گفته است که اسرائیل در مورد ترور سردار قاسم سلیمانی از او سوء استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرده است که سران رژیم صهیونیستی به او وانمود کرده اند که خودشان هم در این جنگ شرکت دارند در حالی که به گفته ترامپ، سران این رژیم، آمریکا را به جنگ با ایران واداشته و هزینه گزافی را از این بابت بر این کشور تحمیل کرده اند. چون ایران بلافاصله در پاسخ به این حمله، پایگاه عین الاسد را موشک باران کرد و کانکس های نظامیان آمریکایی را که به پناهگاه رفته بودند، ویران کرده و باعث ضربه مغزی آنها و -به گفته رسانه های آمریکایی - انتقال نصفی از آنها به آلمان برای درمان شد به این ترتیب آمریکا در دوره ترامپ اولین ضربه را به عنوان یک کشور هرج و مرج طلب و قلدری که ترسید پاسخ ایران را بدهد، دریافت کرد و ترامپ با همه تکبرش، اولین اهانت را برای کشورش خرید و ثابت کرد که کشوری که خود را ابرقدرت جهان می داند، تا چه اندازه حقیر و ترسو است.

حتی در ادبیات عوامانه ترامپ، کاری که نتانیاهو با او کرد و او را وادار به ترور سردار سلیمانی کرد، "فریب" بود. سیاست مداران آمریکایی هم معتقدند که خروج آمریکا از توافق هسته ای، باعث سرافکندگی آمریکا شده است که عامل آن، رژیم صهیونیستی است و امریکا امروز ناتوان تر از همیشه در مقابل مقاومت و ایستادگی ایران، شکست خورده و چاره ای جز بازگشت به توافق هسته ای آنهم با شروط ایران ندارد.

امروز ایران به سرعت در حال پیشروی در مسیر برنامه هسته ای خود است و هیچ چیز جز یک توافق عادلانه و رفع کامل تحریم های غرب به خصوص آمریکا نمی تواند این کشور را متوقف کند. ایران امروز از موضع قدرت پای میز مذاکره رفته است و اروپایی ها و آمریکایی ها را در موقعیتی بس دشوار و سرنوشت ساز قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها