الوفاق: اعلام حضور موساد در بحرین، فاجعه است

الوفاق: اعلام حضور موساد در بحرین، فاجعه است
سه شنبه 3 اسفند 1400 - 11:29

جمعیت ملی- اسلامی الوفاق بحرین اظهارات معاون وزیر خارجه بحرین درباره حضور موساد در این کشور را فاجعه‌ای برای آن و امری خطرناک توصیف کرد.

العالم _ بحرین

جمعیت الوفاق به اظهارات «عبدالله بن احمد آل خلیفه» معاون وزیر خارجه بحرین درباره حضور موساد در این کشور واکنش نشان داد و گفت که این اظهارات فاجعه است و بحرین را به مکانی ناامن و بی‌ثبات ایجاد تنش در منطقه تبدیل می‌کند.

این جمعیت در بیانیه خود آورده است که اظهارات عبدالله بن احمد آل خلیفه، اظهاراتی ناشی از تفکرات فاجعه‌آمیز و ساده‌لوحانه‌ای است که از مرزهای دیپلماسی عبور کرده و آشکارا اعلام می‌کند که سرویس اطلاعات (جاسوسی) رژیم صهیونیستی در داخل بحرین فعال است.

بنابر گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، در بیانیه مذکور آمده است که این سخنان آل خلیفه بیانگر سطح بی‌مسئولیتی و در معرض خطر قرار دادن امنیت بحرین و تبدیل آن به مکانی ناامن، بی‌ثبات و ایجاد تنش در منطقه است و اینها اقداماتی است که هرگز از خردمندان، صاحبان عربیت، وجدان و انسانیت سر نمی‌زند.

الوفاق تأکید کرد که رژیم صهیونیستی دارای کارنامه‌ای مملو از جنایت علیه بشریت، شهید و زخمی کردن ده‌ها نفر، ترور و جنایت‌های دیگر است و حضور آن در بحرین خطری برای داخل بحرین، منطقه و جهان است و آن را به صحنه‌ جنگ تبدیل می‌کند. ما از طرف ملت بحرین مخالفت قاطع خود این جنایت و خیانت علیه بحرین، اعراب و مسلمان را اعلام می‌کند. با توجه به مسئولیت ملی، تاریخی، عربی و اخلاقی خود اعلام می‌کنیم حضور موساد در بحرین، اشغالگری آشکار و تجاوز علیه کشور و اهالی آن است.

«عبدالله بن احمد آل خلیفه» معاون وزیر خارجه بحرین روز دوشنبه(دیروز) از حضور عناصر سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی در این کشور خبر داد. وی که در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت کرده است، گفت که عناصر موساد در منطقه نیز حضور دارند و «اگر این همکاری امنیتی بین بحرین و اسرائیل، باعث امنیت و ثبات بیشتر می‌شود، باید این اتفاق رخ دهد... همکاری امنیتی و اطلاعاتی با اسرائیل نیز بخشی از شراکت ماست».

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها