اسرای فلسطینی 25 مارس را روز اعتصاب غذا اعلام کردند

اسرای فلسطینی  25 مارس را روز  اعتصاب غذا اعلام کردند
پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 - 21:02

کمیته عالی وضعیت فوق العاده زندانیان، متشکل از تمامی گروهها در زندان های صهیونیستی، به منظور دستیابی به برخی از خواسته های مهم زندانیان و جلوگیری از حمله سیستماتیک مدیریت زندان، 25 مارس را به عنوان تاریخ شروع اعتصاب غذا اعلام کرد.

العالم - فلسطين

باشگاه الاسیر امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد در صورت ادامه موضع‌گیری مدیریت زندان در خصوص گیت‌های الکترونیکی و بازرسی از زندان نفحه و تلاش برای سرقت دستاوردهای زندانیان، سطح مطالبات زندانیان افزایش خواهد یافت.

این باشگاه افزود: برجسته‌ترین خواسته‌های زندانیان افزون بر درخواست‌هایی مربوط به شرایط نگهداری زندانیان بیمار و ارائه خدمات درمانی لازم به آنها و همچنین بهبود وضعیت معیشتی زنان زندانی و همچنین توقف سیاست سلول های انفرادی که اخیراً نسبت به سالهای گذشته تشدید شده ، لغو تمام «مجازات های » گروهی است که چند سال گذشته اعمال شده بود و از سپتامبر سال گذشته پس از تاریخ آزادی شش زندانی از زندان جلبوع ، به شدت افزایش یافته است.

باشگاه الاسیر افزود: زندانیان بر اساس برنامه مبارزاتی خود از 33 روز پیش با شعار (انتفاضه زندانیان) ، امروز تصمیم گرفتند لباس مدیریت زندان ها را به تن کنند که به معنای آمادگی زندانیان برای یک رویارویی جمعی و شروع به بسیج برای اعتصاب است.

شایان ذکر است اداره زندان های اشغالی در جلسه اخیر «گفتگو» برخی از محدودیت های اعمال شده بر سیستم آمدن به حیات زندان «فوره » را تا حدی کاهش دادند، اما زندانیان این اقدام را تلاشی برای محدود کردن سایر مطالبات خود در « الفوره » و طفره رفتن از بقیه مطالبات و رد مطالبات زندانیان نفحه دانستند.

پربیننده ترین خبرها