سالروز «روز زمین» در فلسطین؛

وعده جهاد اسلامی به تداوم نبرد با اشغالگران تا آزاد سازی فلسطین/ مقاومت آماده پاسخ به تعدی صهیونیست هاست

 وعده جهاد اسلامی به تداوم نبرد با اشغالگران تا آزاد سازی فلسطین/ مقاومت آماده پاسخ به تعدی صهیونیست هاست
شنبه 6 فروردين 1401 - 20:54

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: مقاومت درباریکه غزه به حمایت تسلیحاتی از اهالی مناطق اشغالی ادامه خواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز شنبه در آیینی که به مناسبت «روز زمین» در اردوگاه «ملکه» در شرق غزه برگزار شد، تاکید کرد: درصورتی که رژیم اشغالگر به قدس شریف تعرض کند، مقاومت آماده پاسخ به تجاوزگری این رژیم است.

وی با بیان اینکه به رژیم اشغالگر اجازه نخواهیم داد که هیچ اقدامی را علیه ملت فلسطین انجام دهد، تصریح کرد: شمشیر قدس همواره بُرنده و برای حمایت از ملت فلسطین پیش روی دشمن خواهد بود.

هماهنگ کننده گروه های ملی و اسلامی فلسطین افزود: تلاش های رژیم اشغالگر برای انتقام گرفتن از ملت فلسطین در داخل اراضی اشغالی فلسطین به نتیجه نخواهد رسید و مقاومت همواره از مردم حمایت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: نبرد با رژیم اشغالگر تا زمان از بین رفتن اشغالگری و آزاد سازی سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان ادامه خواهد یافت.

البطش اظهار داشت: طرح مقاومت تا زمان دستیابی به آزادی و کرامت انسانی و آزادی سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت و درنتیجه وحدت و به کارگیری همه امکانات ضروری است.

وی ادامه داد: مراسم و مناسبت های مربوط به سالروز روز زمین در شرق غزه و النقب با هدف تاکید بر اصول و ارکان آرمان فلسطین و وحدت ملت فلسطین و سرزمین آنان در مقابله با اشغالگران برگزار می شود.

البطش گفت: گروه های فلسطینی به اهالی النقب و شیخ جراح و اللد و الرمله که با تلاش هایی از سوی رژیم اشغالگر برای رانده شدن و پاکسازی نژادی مواجه هستند، اطمینان خاطر می دهند که درکنار آنان هستند و از آنان در مقابله با سیاست های رژیم اشغالگر حمایت می کنند.

پربیننده ترین خبرها