گزارش خبرنگار العالم از عملیات شیران مقاومت که بار دیگر تل آویو را به لرزه درآورد+ ویدیو

گزارش خبرنگار العالم از عملیات شیران مقاومت که بار دیگر تل آویو را به لرزه درآورد+ ویدیو
جمعه 16 ارديبهشت 1401 - 09:26

به دنبال اصرار صهیونیست ها بر هتک حرمت و تعرض به مسجدالاقصی، شیران مقاومت فلسطینی بار دیگر یک تنه با اجرای عملیاتی در تل آویو سه صهیونیست را به هلاکت رساندند و چهار نفر دیگر را زخمی کردند که به گفته پلیس اسرائیل حال دو نفر از آنان وخیم است.

العالم _ سرزمین های اشغالی

رسانه های صهیونیستی شامگاه پنجشنبه (15 اردیبهشت) از عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در منطقه العاد در مرکز فلسطین اشغالی و کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها خبر دادند.

خبرنگار شبکه العالم در فلسطین اشغالی در باره جزییات عملیات تل آویو گزارش داد، دو جوان فلسطینی در عملیات موسوم به «عملیات تبر» آنگونه که رسانه های عبری زبان نامگذاری کرده اند، شماری از صهیونیست ها را کشته و شماری دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

تل آویوبنابر گزارش رسانه ها، مجریان این عملیات دو نفر بودند که در جشنی که به مناسبت روز تاسیس و به اصطلاح استقلال رژیم صهیونیستی (روز نکبت) برگزار شده بود، با سلاح سرد به صهیونیست ها حمله کردند.

ولید عبدالرزاق دبیر کل تجمع موسوم به «قدس راهنما است» در این باره گفت: آنچه سال 1948 اتفاق افتاد، نکبت فلسطین بود نه استقلال صهیونیست ها. عملیات جدید نشان می دهد مقاومت فلسطین تا برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس ادامه خواهد یافت.

بنابر گزارش خبرنگار العالم در سرزمین های اشغالی، به دنبال این عملیات آمبولانس ها با شتاب راهی شهرک صهیونیست نشین العاد شدند تا کشته ها و زخمی ها را به بیمارستان منتقل کنند. هم زمان صدها نیروی امنیتی اسرائیلی با برپایی مراکز ایست بازرسی و با استفاده از چند فروند بالگرد تلاش کردند مجریان عملیات را پیدا کنند.

احمد جلاجل عضو هیئت اقدام ملی در قدس گفت: هجوم آمبولانس ها به محل عملیات، نشان از ترس و وحشت رژیم اشغالگر دارد. این، نتیجه تعرض به مسجد الاقصی و حامیان آن است.

به گزارش خبرنگار العالم، عملیات العاد شکست دیگری برای دستگاه های امنیتی رژیم اشغالگر است و این در حالی است که صهیونیست ها اعتماد خود را به مقامات سیاسی و امنیتی این رژیم از دست داده اند.

در همین حال شمار زیادی از صهیونیست ها اظهارات مقامات اشغالگر را توجیهی برای شکست های پی در پی امنیتی می دانند و از کابینه این رژیم خواسته اند در سیاست خود مبنی بر تهدید به ترور رهبران مقاومت، تجدید نظر کنند زیرا جرأت چنین کاری را ندارند.

پربیننده ترین خبرها