فرو ریختن سکوها برسر تماشاگران درشب قهرمانی باشگاه الاتحاد لیبی+ ویدیو

فرو ریختن سکوها برسر تماشاگران درشب قهرمانی باشگاه الاتحاد لیبی+ ویدیو
يکشنبه 9 مرداد 1401 - 23:03

روز گذشته ویدئویی در شکبه های اجتماعی منتشر شد که صحنه هایی از فرو ریختن بخشی از ورزشگاه را در جریان جشن قهرمانی هواداران باشگاه فوتبال الاتحاد لیبی نشان می داد.

العالم - ليبی

بنابر گزارش های منتشر شده، شمار مصدومان ریزش سکو‌ها در جریان جشن قهرمانی تیم فوتبال الاتحاد لیبی به ۱۳ نفر رسیده است.

شماری از هواداران و طرفداران باشگاه الاتحاد لیبی بر اثر ریزش بخشی از سکو‌های ورزشگاه در جریان جشن پیروزی این تیم در لیگ داخلی زخمی شدند.

فروریختن سکوهامقامات بخش امداد رسانی و اورژانس اعلام کردند این حادثه بر اثر ازدحام شدید هواداران باشگاه الاتحاد و سقوط و ریزش ناگهانی بخشی از ورزشگاه به روی هواداران رخ داد که بلافاصله تیم‌های اورژانس برای مداوا راهی محل شدند.

هزاران نفر از هواداران باشگاه الاتحاد برای جشن قهرمانی تیمشان در طرابلس پایتخت لیبی به خیابان‌ها ریختند که این مساله باعث ازدحام بی سابقه‌ای شد.

الاتحاد در دیداری که شامگاه دیروز (شنبه) در ورزشگاه رادس تونس برگزار شد موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود تیم الاهلی را شکست دهد و برای هجدهمین بار عنوان قهرمان لیگ لیبی از آن خود کند.

تصاویر منتشر شده کاربران شبکه های اجتماعی، لحظه فروریختن سکوها را که مملو از هوادارانی بود که در حال جشن گرفتن پیروزی تیمشان در لیگ برتر لیبی بودند، نشان می دهد.

برخی پایگاههای خبری در لیبی به نقل از منابع پزشکی، وقوع جراحات جدی را تکذیب و خاطرنشان کردند که تعدادی از مجروحان در محل حادثه مداوا و تعدادی دیگر که جراحات جزئی داشتند برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

این پایگاهها خاطرنشان کرد: تیم های امدادرسانی به دلیل ازدحام جمعیت درمحل،برای رسیدن به مصدومان مشکل داشتند.

الاهلی پس از یک بازی هیجانی، برای هجدهمین بار در تاریخ فوتبال خود، قهرمان لیگ برتر لیبی در فصل 2021-2022 شد.

ابتدا تیم فوتبال الاتحاد توسط معاذعیسی مهاجم خود ،گل اول را در دقیقه سوم به ثمر رساند.

اما این تیم فوتبال الاهلی بود که درنهایت با نتیجه دو بر یک نتیجه بازی را به نفع خود تغییر داد.

پربیننده ترین خبرها