آیا کنفرانس سران عرب وحدت بین گروه های فلسطینی و اعضای این اتحادیه ایجاد می کند؟

آیا کنفرانس سران عرب وحدت بین گروه های فلسطینی و اعضای این اتحادیه ایجاد می کند؟
دوشنبه 18 مهر 1401 - 14:13

تعدادی هشتگ عربی از جمله هشتگ های جدید درباره تحولات و رویدادهای جاری در جهان عرب مثل "کنفرانس سران عرب"، "کنفرانس بین المللی الجزایر" و "امارات گاو می پرستد" همچنین هشتگ هایی که مدتهاست مورد توجه گسترده مردم قرار گرفته اند مثل سازش و سازش – خیانت ترند شده اند.

العالم - داغ های مجازی

یکی از این هشتگ ها مربوط به کنفرانس سران عربی است که قرار است به زودی در الجزایر برگزار شود. رمطان لعمامره، وزیر خارجه این کشور با هیئتی از اتحادیه عرب که اواخر سپتامبر گذشته به این کشور سفر کرده بود درباره ابعاد تشکیلاتی و تدابیر مقامات الجزایر برای برگزاری موفقیت آمیز این کنفرانس در این کشور گفتگو کرد.

امروز الجزایر آمادگی کامل خود را برای برگزاری این کنفرانس اعلام کرد.

الجزایر فقط پذیرای هیئت های کشورهای عربی نخواهد بود زیرا گروه های فلسطینی هم به دعوت الجزایر در این کنفرانس که روزهای سه شنبه و چهارشنبه آینده برگزار می شوند، حضور دارند.

در این راستا یک کاربر عرب با عنوان (آمل سبتی) گفته است "به گمانم وقت آن رسیده است که یک پیمان اسلامی تأسیس شود و از اتحادیه عرب خارج شویم باید پیمانی با شرکت کشورهایی که تن به سازش نداده اند و مواضع شرافتمندانه ای در قبال مسأله فلسطین دارند تشکیل شود".

درباره هشتگ "سازش خیانت است " کاربری به نام بنت الحسین نوشته است "آری به زودی برمی خیزیم تا به بت پرستی و ارتداد شما از دین اسلام پایان دهیم ما خواهیم امد. منتظر باشید".

پربیننده ترین خبرها