گروه‌های مقاومت خطاب به رژیم صهیونیستی: دستان مان روی ماشه است

گروه‌های مقاومت خطاب به رژیم صهیونیستی: دستان مان روی ماشه است
شنبه 23 مهر 1401 - 07:32

یکی از سخنگویان اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه، با بیان این که ما ارتش قدس و فلسطین هستیم و همواره دستمان بر روی ماشه است، از ساکنان بیت‌المقدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ خواست که پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اماکن مقدس را ادامه دهند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش پایگاه خبری "العربی الجدید"، وی جمعه شب در کنفرانس مطبوعاتی که در غزه برگزار شد، از ساکنان مناطق مختلف فلسطین خواست درسی فراموش‌ نشدنی به رژیم صهیونیستی بدهند.

وی گفت: مقاومت فلسطین در غزه از طریق اتاق مشترک آن همچنان مورد اعتماد ملت فلسطین بوده و مانند یک دژ مستحکم، پشتیبان قدرتمند و سپری در برابر قدس، مسجدالأقصی، اماکن مقدس و متعهد و وفادار به شهدا و اسرا باقی خواهد ماند.

این مقام فلسطینی تاکید کرد: ما ارتش قدس و فلسطین هستیم، رویکرد ما روشن، اسلحه ما همواره آماده بوده و دستمان بر روی ماشه است.

سخنگوی اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت در غزه به تمجید از تیراندازی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان در کرانه باختری و قدس و تعقیب نظامیان صهیونیست در سراسر فلسطین پرداخت و آن را ستود.

وی همچنین زوال رژیم صهیونیستی را نزدیک دانست و افزود که آسیب به مسجدالأقصی، افزایش جنایت‌های دشمن علیه ساکنان قدس و هتک حرمت مقدسات ملت ما به بهانه‌های واهی، نشان دهنده این مسأله است.

پیش از این نیز مشیر المصری، یکی از رهبران حماس در جمع تظاهرکنندگان فلسطینی روز جمعه در خان یونس ضمن دعوت از فلسطینیان به انتفاضه و مقابله با صهیونیست‌ها و اشغالگران اعلام کرد: کرانه باختری، اشغالگران را با مرحله جدیدی از مبارزه با عنوان "مبارزه مسلحانه" مواجه می‌کند.

پربیننده ترین خبرها