جوانان لبنانی تصاویر و وصیت نامه های شهید فلسطینی را بر دیوارهای مسجد نصب کردند

جوانان لبنانی تصاویر و وصیت نامه های شهید فلسطینی را بر دیوارهای مسجد نصب کردند
شنبه 30 مهر 1401 - 13:22

جوانان لبنانی تصاویر و وصیت نامه های جوان شهید فلسطینی را بر دیوارهای مسجد نصب کردند.

العالم ـ لبنان

به دنبال شهادت شهید عدی التمیمی از مبارزان گروه "عرین الاسود" در کرانه باختری، جوانان لبنانی تصاویر و وصیت نامه های این جوان شهید فلسطینی را بر دیوارهای مسجد القائم در حومه جنوبی آویزان کردند.

شهید عدی التمیمی از مبارزان گروه "عرین الاسود" در کرانه باختری رود اردن بود که سیزده روز پیش در تیراندازی به یک مرکز ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی در ورودی اردوگاه فلسطینی "شعفاط" در شمال شرقی شهر اشغالی قدس، موفق شد یک نظامی این رژیم را به هلاکت برساند و دو نفر دیگر را زخمی کند.

رژیم صهیونیستی پس از این عملیات تمام توان اطلاعاتی و نظامی خود را برای بازداشت التمیمی به کار گرفت اما با شکست مفتضحانه دیگری رو برو شد.

شهید عدی التمیمی چهارشنبه شب (27 مهر ماه 1401) با اجرای عملیاتی دیگر نزدیک شهرک صهیونیست نشین " معالی أدومیم" نزدیک نابلس در کرانه باختری، یک شهرک نشین را زخمی کرد و تا لحظه آخر با نظامیان صهیونیست مبارزه کرد و به فیض شهادت نائل شد.

کرانه باختری رود اردن در هفته های اخیر شاهد درگیری های مسلحانه روزانه بین مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس بوده و این رژیم نتوانسته است از گسترش موج این درگیری ها جلوگیری کند.

پربیننده ترین خبرها