دستگیری ۶ نفر از عاملان شهادت "علی نظری" پاسدار ملایری

دستگیری ۶ نفر از عاملان شهادت
پنج‌شنبه 5 آبان 1401 - 14:39

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر از شناسایی هفت نفر و دستگیری شش نفر در جریان شهادت "علی نظری" در ملایر خبر داد و گفت: یک نفر از ضاربانی که در صحنه بوده، متواری شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

العالم ـ ایران

حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ، امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال فراخوان های معاندان ظهر دیروز در دانشگاه ملایر حدود ۲۰۰ دانشجو تجمعاتی داشتند و شعارهایی سر دادند که حدود دو ساعت طول کشید و سپس با آرامش به اتمام رسید.

فارسی با بیان اینکه عصر دیروز نیز ملایر فضای متشنجی داشت اما مورد خاصی نداشتیم، گفت: ساعت ۱۹:۳۰ طی تماسی با فراجا حضور دو خودرو سواری مشکوک در خیابان شهید موسوی(خیابان برق بالا) را گزارش دادند که بلافاصله نیروهای فراجا و سپاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی پس از حضور در محل حدود پنج نفر را با صورت های پوشیده مشاهده کردند که آماده حرکت بودند و با دیدن نیروهای انتظامی و امنیتی برخی فرار می کنند.

فارسی تصریح کرد: شهید علی نظری به سمت یکی از خودروها که پژو پارس سفید رنگ بوده، نزدیک می شود و درب صندلی جلو را باز می کند و مشاهده می کند کسی داخل ماشین نیست اما زمانی که درب صندلی عقب را باز می کند شخصی که روی صندلی دراز کشیده بوده و مسلح بوده است به این شهید شلیک می کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ضمن تسلیت این مصیبت عظیم به خدمت خانواده شهید و مردم استان همدان، گفت: تا امروز هفت نفر شناسایی و شش نفر دستگیر شدند.

فارسی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی با اقتدار، امنیت را برای کشور تامین خواهند کرد، افزود: یک نفر از ضاربانی که در صحنه بوده، متواری شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

وی بیان کرد: مدتی است معاندان، ضد انقلاب و سلطنت طلب ها با فراخوان های متعدد به دنبال ایجاد هزینه هایی برای نظام جمهوری اسلامی و نا امنی و اغتشاش هستند.

فارسی ادامه داد: اینها بدانند زمانی که نهال نوپای انقلاب شش ماهه بود نتوانستند هیچ غلطی کنند حالا که درخت تنومند انقلاب اسلامی ۴۳ ساله شده است به برکت خون شهدا به ویژه این شهید والا مقام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر خاطرنشان کرد: امشب مراسم وداع با این شهید والامقام همزمان با نماز مغرب و عشاء در پارک چمران شهر برگزار می‌شود و مراسم تشییع هم به‌زودی اعلام خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها