سرنوشت یکسان مدافعان و منتقدان حکومت بن سلمان!

سرنوشت یکسان مدافعان و منتقدان حکومت بن سلمان!
يکشنبه 8 آبان 1401 - 14:56

فعالان شبکه های اجتماعی، سرنوشت واعظان سعودی را که به دنبال تبلیغات برای ولیعهد محمد بن سلمان بودند، با کسانی که از مقامات سعودی انتقاد می کردند، مقایسه کردند و اظهار کردند: «مدافع» و «منتقد» سرنوشت یکسانی دارند.

العالم - عربستان سعودی

اکانت "نحو الحرية" (به سوی آزادی) در توییتر، سرنوشت سلمان العوده واعظ و خطیب حکومت را با سرنوشت عبدالرحمن السدیس مقایسه کرد که اظهار نظرش در خصوص جایگاه بین‌المللی عربستان سعودی و آمریکا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت و موجب جنجال و انتقاد از وی شد.

اکانت "نحو الحرية" در توئیت خود نوشت: یکی از حکومت تعریف نکرد و آنچه دین، کشور و وجدانش به او حکم می کرد را بیان کرد و دیگری برای زنده ماندن با پول و دارایی خود برای حکومت خوش رقصی کرد، با تعریف و تملق برای حکومت، با آن تعامل و همراهی کرد، در نهایت، همه چیز را از دست داد، حتی دارایی خود را که معلوم نیست چگونه جمع آوری شده است را از دست داد!

شایان ذکر است که سلمان العوده واعظ در سپتامبر 2017 توسط مقامات سعودی دستگیر شد؛ وی به علت انتشار توییتی مبنی بر «دعا و درخواست از خداوند برای ایجاد الفت در قلب حکومت مردان تا به سمت آنچه خیر مردم در آن است، حرکت کنند.» به «تروریسم و ​​توطئه علیه دولت» متهم شد.

پربیننده ترین خبرها