جنگ اوکراین؛ از نگاه ساده‌لوحانه زلنسکی تا نبرد تن به تن با پوتین

جنگ اوکراین؛ از نگاه ساده‌لوحانه زلنسکی تا نبرد تن به تن با پوتین
دوشنبه 28 آذر 1401 - 13:20

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین همتای روس خود، ولادیمیر پوتین را به نبرد تن به تن در میدان جنگ دعوت کرده است. زلنسکی گفته است که "آماده جنگ با پوتین است و اگر واقعا او مرد باشد فردا آماده است. " زلنسکی گفته او نمی‌خواهد پوتین برایش سرباز بفرستد بلکه می‌خواهد خودش برای جنگ با او به میدان بیاید.

العالم- درگوشی

این اظهارات زلنسکی موجی از واکنش‌های تمسخرآمیز فعالان شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است، آنها او را رئیس‌جمهوری ساده‌لوح و سردرگم معرفی کرده‌اند که درکی از مسئولیت‌هایش درقبال ملت و کشورش ندارد و متوجه نیست که جنگ جاری در کشورش چه خطراتی را برای جهان در پی داشته است.

برخی فعالان مجازی از اینکه زلنسکی با چنین شخصیتی رئیس‌جمهور اوکراین است، ابراز تاسف کرده و متعجب شده‌اند که چگونه ملت اوکراین او را به این سمت مهم برگزیده‌اند.

برخی دیگر نیز گفته‌اند اگر اختلافات و مشکلات میان دو کشور با نبرد تن به تن روسای جمهورشان در میدان جنگ حل می‌شود چه اتفاقی می‌افتد اگر پوتین همتای امریکایی‌اش، جو بایدن را به میدان نبرد دعوت کند؟ آیا روانشناسان و مطبوعات جهانی، پوتین را دیوانه و احمق خطاب نمی‌کردند؟!

به نظر می‌رسد زلنسکی بدون آنکه خود متوجه شود، با این اظهاراتش، خود را در نظر دیگران یک دلقک و عروسک خیمه‌شب‌بازی آمریکا معرفی کرده که به خاطر منافع ایالات متحده و با هدف تضعیف روسیه، اوکراین را نابود و ملتش را آواره کرده است.

یکی از فعالان مجازی نیز نوشته است: برای اطلاع زلنسکی.. پوتین در جودو کمربند مشکلی دارد و از امادگی جسمانی بالایی برخوردار است در حالی‌که زلنسکی کمربند بنفش دارد و اندام ماهیچه‌ای ندارد و بایدن، مربی‌اش است.

آمریکایی‌ها نیز به این اظهارات زلنسکی واکنشی بسیار تمسخرآمیز نشان داده و یکی از کاربران آمریکایی در توییتر نوشته است: وقتی سگ کسی برای شما پارس می‌کند، شما با سگ صحبت نمی‌کنید، بلکه با کسی که قلاده سگ را در دست گرفته است صحبت می‌کنید.

پربیننده ترین خبرها