خطاب به هالیوی و نتانیاهو؛ حل مشکلات منطقه در گرو بازگشت صهیونیست‌هاست

خطاب به هالیوی و نتانیاهو؛ حل مشکلات منطقه در گرو بازگشت صهیونیست‌هاست
سه شنبه 27 دی 1401 - 07:29

در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، که امروز دوشنبه برگزار شد، نتانیاهو در اظهاراتی مدعی شد: «ایران مسئول ۹۰ درصد از مشکلات منطقه است!»

العالم - کشکول

این ادعای پوچی که نتانیاهو مطرح کرد بدین معناست که عامل ۹۰ درصد مشکلات منطقه ایران، و ۱۰ درصد باقی‌مانده نیز کشورهای عربی و اسلامی هستند و در این میان، رژیم غاصب، اشغالگر، تروریست و کودک‌کشی که میلیون‌ها فلسطینی را از سرزمین‌شان آواره و نیز مقدسات عرب‌ها و مسلمانان را غصب کرده است در منطقه خاورمیانه مورد ظلم و اذیت واقع شده است.

بعد از آنکه نتانیاهو، رژیم نژادپرست اسرائیل را از هرگونه نقش‌آفرینی در بحران‌های منطقه تبرئه کرد هرتسی هالیوی، جانشین آویو کوخاوی طی اظهارنظری، گفته‌های نتانیاهو را نقض کرد و ثابت کرد که فلسفه وجودی اسرائیل مبتنی بر تجاوز و اشغالگری است؛ هالیوی گفت نظامیان این رژیم برای جنگ در مناطق دور و نزدیک آماده خواهند شد.

وی همچنین مدعی شد: هنوز تهدیدهای متعددی که سرآغاز آن با مشکل ایران است و از مرزهای شمالی (فلسطین اشغالی) گرفته تا کرانه باختری و نوار غزه، علیه اسرائیل وجود دارد که (ارتش) مسئول حل و فصل کردن آنهاست.

سخنان هالیوی تاییدی بود بر آنچه مسلم است: اسرائیل رژیمی متجاوز و کانون مشکلات و بحران‌هاست، این رژیم در دشمنی، تجاوز و جنگ نه تنها علیه ایران، مرزهای شمالی، غزه و کرانه باختری است بلکه همانطور که هالیوی اعتراف کرد، دشمن سوریه، عراق، یمن، مصر، اردن، الجزایر و همه ملت‌های عربی، اسلامی و آزادگان سراسر جهان است.

رژیم اشغالگر نظامیان انگلیس را می‌کشد در حالی‌که همین کشور، آن را در قلب جهان اسلام تاسیس کرد تا روند انتقال یهودیان سرتاسر جهان را به فلسطین اشغالی تسهیل کند.

رژیمی که ادعای مظلومیت می‌کند خودش برای آواره کردن ملتی از سرزمین اصلی‌شان، به شنیع‌ترین روش‌ها متوسل می‌شود، چنین رژیمی هرگز نتوانسته و نخواهد توانست مانند دولتی "معمولی" باشد؛ از دل این رژیم هزاران بحران خلق شده است و این مشکلات حل و فصل نمی‌شوند مگر اینکه "مشکل اساسی" حل شود و آن، بازگشت صهیونیست‌ها به جایی که از آنجا آمده‌اند.

پربیننده ترین خبرها