گزارش العالم از راهپیمایی عظیم ایرانیان در سالگرد پیروزی انقلاب

شنبه 22 بهمن 1401 - 16:15

میلیون‌ها نفر در سراسر ایران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی کردند. در همین حال تهران پایتخت شاهد ازدحام جمعیت عظیمی بود که خیابان‌ها و میادین اصلی شهر را پر کردند تا پایبندی خود را به مبانی انقلاب اسلام نشان دهند.

العالم _ ایران

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در تهران و شهرهای مختلف ایران اسلامی برگزار شد.

مردم تهران پایتخت، همزمان با مردم سراسر ایران با وجود سردی هوا، از ساعات ابتدایی صبح در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتند تا بار دیگر اتحاد و انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند.

بسیاری از مسئولان و مقامات کشوری و لشکری، چهره‌های سیاسی، ورزشی و هنری نیز در مراسم راهپیمایی در تهران و شهرهای مختلف کشور شرکت کردند.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان آزادی تهران با توجه به فتنه و توطئه دشمنان در ماه‌های گذشته، گفت: ملت سرافراز و تاریخ‌ساز ایران با دشمن‌شناسی، به خوبی در صحنه حاضر شد و بار دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی، دشمن را ناکام گذاشت.

رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران در ۴۴ سال گذشته با تکیه بر فرهنگ «ما می‌توانیم» به پیش رفته و علت عصبانیت دشمن نیز همین است، اظهار داشت: وقتی دشمن دید که کشور توقف نکرده و در حال پیشرفت است، نقشه توطئه و آشوب را کلید زد هرچند ناکام ماند.

پربیننده ترین خبرها