افشاگری عکرمه صبری درباره تلاش رژیم اشغالگر برای بیرون راندن نگهبانان مسجد الاقصی

افشاگری عکرمه صبری درباره تلاش رژیم اشغالگر برای بیرون راندن نگهبانان مسجد الاقصی
يکشنبه 6 فروردين 1402 - 18:32

شیخ عکرمه صبری، رئیس شورای عالی اسلامی قدس گفت که به برکت مقاومت و ایستادگی نگهبانان قدس، رژیم صهیونیستی نتوانست به نقشه های خود برای مسجد الاقصی جامه عمل بپوشاند.

العالم - فلسطین اشغالی

صبری در گفتگو با شبکه الاقصی تصریح کرد که رژیم اشغالگر تلاش می کند تا با بیرون راندن نگهبانان مسجد الاقصی، شرایط را برای ورود شهرک نشینان صهیونیست به این مسجد و هتک حرمت آن فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی درتلاش برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی است ، اما به اذن خدا به چنین هدفی نخواهد رسید.

وی همچنین تصریح کرد که شهرک نشینان جز با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی جرأت حمله به مسجد الاقصی را ندارند و به همین دلیل مسئولیت تجاوزگری های آنها، متوجه کابینه رژیم اشغالگر است.

صبح امروز یک شنبه شمار زیادی از شهرک نشینان با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر وارد محوطه مسجد الاقصی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به منظور تأمین امنیت شهرک نشینان متجاوز، اقدام به بیرون راندن نمازگزاران از مسجد الاقصی کرده و همزمان با حمله شهرک نشینان، جوانان را از محوطه مسجد بیرون کردند.

همچنین با تشدید تدابیر امنیتی در بخش قدیمی قدس و دروازه های ورودی مسجد الاقصی، کارت شناسایی جوانانی را که برای ادای نماز وارد مسجد می شدند ، توقیف کرده تا آنها را وادار کنند پس از ادای نماز، مسجد را ترک کنند.

اما به رغم همه این فشارها، صدها تن از شهروندان قدس و فلسطینی های داخل فلسطین اشغالی، خود را برای ادای فریضه نماز صبح چهارمین روز از ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی رساندند.

در این حال ، محافظان و نگهبانان مسجد الاقصی برای مقابله با حمله شهرک نشینان – که با پرواز هواپیماهای شناسایی رژیم اشغالگر بر فراز مسجد الاقصی همزمان شده بود - شعار الله اکبر سر دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته به نمازخانه مسجد الاقصی حمله کرده و نمازگزاران را بیرون کرده و شماری از آنها را بازداشت کردند.

پربیننده ترین خبرها