افشای فرار نتانیاهو از خدمت نظامی در زمان جنگ نخست لبنان

افشای فرار نتانیاهو از خدمت نظامی در زمان جنگ نخست لبنان
چهارشنبه 23 فروردين 1402 - 11:47

فرمانده نظامی ارشد سابق رژیم صهیونیستی که خود را فرمانده سابق نتانیاهو در نیروهای ذخیره معرفی می‌کند، وی را به فرار از خدمت در دوران جنگ نخست علیه لبنان متهم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

«شلومی رایزمن» از افسران ارشد نیروی ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی که می‌گوید در زمان خدمت «بنیامین نتانیاهو» در نیروهای ذخیره و یگان تکاوری «سایرت متکل»، فرمانده او بوده است، به اظهارات او علیه افسران و سربازان در نیروهای ذخیره و ملامت آن‌ها برای ترک خدمت و شرکت در تظاهرات‌ها در اعتراض به اصلاحات قضایی ادعای، واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه «عرب ۴۸»، وی که خود را فرمانده سابق واحد کماندوهای نخبه «سایرت متکل» معرفی می‌کند، بنیامین نتانیاهو را به فرار از خدمت در دوران جنگ نخست با لبنان متهم کرد و خطاب به او نوشت: «بگذارید درباره خود تو به عنوان یکی از نیروهای ذخیره صحبت کنیم. "دنی ب" به من خبر داد که در جریان جنگ اول لبنان ماموریتی را در چارچوب خدمتت در نیروهای ذخیره به تو محول کرد اما این مأموریت مطابق میل تو نبود و برای همین از زیر آن شانه خالی کردی و پنهان شدی».

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی پس از انتشار این خبر، واکنش نشان داد و اعلام کرد که ادعاهای رایزمن کاملا دروغ است و او هرگز فرمانده نتانیاهو نبوده است و زمانی که رایزمن در نیروهای ذخیره به عنوان فرمانده منصوب شد، نتانیاهو به عنوان سفیر در واشنگتن و در سازمان ملل بود و اندکی پیش از آغاز جنگ لبنان، به ماموریت سیاسی رفته بود.

فارس

پربیننده ترین خبرها