اشغالگران با یورش به بیت لحم 4 فلسطینی را بازداشت کردند/ درگیری مسلحانه نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس+ ویدیو

اشغالگران با یورش به بیت لحم 4 فلسطینی را بازداشت کردند/ درگیری مسلحانه نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس+ ویدیو
پنج‌شنبه 31 فروردين 1402 - 12:05

نظامیان رژیم اشغالگر صبح امروز (پنجشنبه) با یورش به خانه ای در بیت لحم 4 فلسطینی را دستگیر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

اشغالگران صهیونیست بامداد پنجشنبه به اردوگاه آوارگان دهیشه در شرق بیت لحم در کرانه باختری اشغالی یورش بردند و چهار فلسطینی را دستگیر کردند.

یورش نظامیان صهیونیست
خبرگزاری فلسطین الیوم به نقل از منابع محلی گزارش داد که نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی با یورش به اردوگاه دهیشه به خانه یکی از شهروندان حمله ور شدند و خسارات زیادی به آن وارد و 4 تن از ساکنان آن را دستگیر کردند.

رسانه ها کلیپی از ابعاد و آثار تخریب ناشی از حمله به خانه این فلسطینی در اردوگاه پناهندگان دهیشه در جنوب شرقی بیت لحم، منتشر کردند.

درگیری مسلحانه نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست

در رخدادی دیگر، سحرگاه امروز (پنجشنبه) در جریان تهاجم نیروهای ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهرک «بیتا» در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری اشغالی، بین نیروهای مقاومت و نظامیان این رژیم، درگیری مسلحانه رخ داد.

خبرگزاری «فلسطین الیوم» (فلسطین امروز) به نقل از منابع محلی گزارش داد که نیروهای مقاومت با رگبار گلوله با نظامیان متجاوز سوار بر جیپ های نظامی در نزدیکی «جبل العرمة» مقابله کردند.

درگیری نابلسهمین منابع با اشاره به اینکه شهروندان فلسطینی نیز با پرتاب سنگ به خودروهای نظامی صهیونیست به مقابله با آنان برخاستند، افزودند: نظامیان اشغالگر پس از یورش به منازل شهروندان به تفتیش و تخریب منازل آنها پرداختند.

این منبع توضیح داد که نظامیان صهیونیست برخی شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

شلیک به اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست

در خبری دیگر اوایل امروز (پنجشنبه) نیروهای مقاومت به اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی ایست بازرسی «زعتره» در نابلس تیراندازی کردند که پس از این اقدام، نظامیان اشغالگر ایست بازرسی را بستند.

گروهی که خود را «كتيبه الفجر» (تیپ فجر) می نامند مسئولیت تیراندازی به اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی ایست بازرسی زعتره را بر عهده گرفت و تاکید کرد که این حمله در پاسخ به حملات اشغالگران به مسجد الاقصی و محافظان فلسطینی آن صورت گرفته است.

بر اساس بیانیه مرکز اطلاع رسانی فلسطین «معطی»، تاکنون در 24 ساعت گذشته در کرانه باختری و قدس اشغالی 13 عملیات مقاومت صورت گرفته است که چهار عملیات تیراندازی، پرتاب کوکتل مولوتف و نارنجک دست ساز، حمله به خودروی نظامی صهیونیست ها و درگیری‌ با اشغالگران را شامل می‌شود.

پربیننده ترین خبرها