"رمزی عباسی"، اسیر فلسطینی که مادرش در حسرت دیدارش جان سپرد+فیلم

پنج‌شنبه 7 ارديبهشت 1402 - 13:21

خانواده رمزی عباسی، فعال سیاسی اهل قدس و در اسارت رژیم صهیونیستی از درگذشت مادر وی در حسرت دیدار فرزند - که از سه هفته پیش در اسارت رژیم صهیونیستی به سر می برد – خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

کاربران شبکه های اجتماعی در فلسطین با ایجاد هشتگ "آزادی برای رمزی عباسی"، کمپین اینترنتی را برای آزادی وی راه انداخته اند.

کاربری به نام " عبد الله معروف"، در توییتی نوشته است: "ای مردم برای آزادی برادر اسیرتان رمزی از زندان کمک کنید و خاطر او را با دعا برای مادر مرحومش شاد کنید.. و خدا رحمت کند هر کس که برای او فاتحه بخواند".

کاربر دیگری با عنوان "هنادی حلوانی" در این باره نوشته است: "رمزی عباسی نمی دانست دیدارش با مادر در دومین روز از ماه آوریل در بیمارستان، آخرین دیدار است و دیدار بعدی پس از آزادی، بر سر مزار او خواهد بود".

کاربر دیگری نوشته است: "در حال و هوای این روزها، رمزی عباسی را که در اسارت رژیم صهیونیستی است فراموش نمی کنیم.. خداوند او را با عزت و احترام آزاد کند؛ تا وقتی که رویارویی با رژیم اشغالگر تا آزادی کامل خاک فلسطین و فرو ریختن دیوارهای زندان ادامه دارد".

نظامیان رژیم صهیونیستی، رمزی عباسی از اهالی شهرک سلوان قدس را در دوم آوریل 2023 به هنگام رانندگی در قدس دستگیر کرده و به مرکز بازجویی المسکوبیه بردند.

پربیننده ترین خبرها