هکرها اطلاعات 200 هزار صهیونیست را منتشر کردند

هکرها اطلاعات 200 هزار صهیونیست را منتشر کردند
پنج‌شنبه 7 ارديبهشت 1402 - 15:07

گروهی از هکرها اطلاعات خصوصی 200 هزار صهیونیست را پس از دسترسی به یک شبکه ذخیره سازی داده ها منتشر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که گروهی از هکرها که خود را «شارپ بویز» (sharp Boys) می نامند، شب گذشته پس از دستیابی به سرورهای ردیابی شبکه کالج های صهیونیستی و کنترل آن، اطلاعات حساسی را منتشر کردند.

این روزنامه اشاره کرد که گروه مذکور اطلاعاتی درباره 200 هزار صهیونیست منتشر کرده است که تصاویر کارت های شخصی، آدرس، ایمیل، صدها اسناد هویت، اسناد خصوصی، اطلاعات شغلی افراد و اسناد مربوط به خدمت سربازی آنها را شامل می شود.

این گروه هکری اعلام کرد که در مورد 500 هزار دانش آموز و معلم صهیونیست و ساکن در سرزمین های اشغالی، اطلاعاتی از سال 2009 تاکنون را دارد و آن را برای فروش گذاشته است.

این روزنامه خاطرنشان کرد که این حمله سایبری به شبکه ای از کالج های آموزشی صورت گرفته که در سال 1990 در رژیم صهیونیستی تأسیس شده و اطلاعات مربوط به 7 دانشکده آموزش حرفه ای، 4 دانشکده مهندسی در قدس، تل آویو، بئر السبع، حیفا و دیگر شهرها را شامل می شود.

این روزنامه نوشت: «این حمله سایبری از سوی یک کشور متخاصم با هدف آسیب استراتژیک به بزرگترین دانشکده های اسرائیل رخ داده است».

تاکنون ده‌ها حمله الکترونیکی علیه رژیم صهیونیستی در روز چهارشنبه مصادف با "روز نکبت" سالگرد استقلال مورد ادعای صهیونیست ها رخ داده است. بر اساس تقویم عبری در اسرائیل، روز ۵ ایار، تعطیل رسمی و از اعیاد ملی است.

اخیراً، حملات سایبری که به نهادهای حیاتی، سازمان ها و وب سایت های مهم رژیم صهیونیستی، به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

این حملات پس از جنایات اخیر اشغالگران به ویژه هتک حرمت مسجد الاقصی و اعتکاف کنندگان در آن مکان مقدس در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

پربیننده ترین خبرها