از سرگیری حمله به غزه و پاسخ مقاومت

از سرگیری حمله به غزه و پاسخ مقاومت
پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1402 - 14:40

رهبران برخی گروه های مقاومت فلسطین اعلام کرده اند که مقاومت تحرکات غافلگیرانه ای را برای آینده رژیم صهیونیستی تدارک دیده و هر عملیاتی که تا الان انجام داده اند صرفا سرآغاز واکنش جمعی گروه های مقاومت فلسطین بوده است.

العالم - نظرکده

رهبران مقاومت ضمن تأکید بر شکست نقشه های نتانیاهو برای جداکردن جنبش جهاد اسلامی از دیگر گروه ها و منزوی کردن جنبش حماس و ایجاد تفرقه و فتنه بین فلسطینی ها تصریح کرده اند که این نقشه نتانیاهو با هشیاری گروه های مقاومت و اتاق عملیات مشترک و موشک باران اراضی اشغالی شکست خورده است.

آنها خاطرنشان کرده اند که نتانیاهو در تلاش بود معادله جدیدی را ترسیم کند؛ آنها هشدار داده اند که این جنگ، تفریح نیست. دشمن آن را شروع کرد اما فقط با شروط مقاومت به پایان خواهد رسید و نتایناهو باید بهای (این جنایت) را بپردازد.

تحلیل گران سیاسی هم معتقدند که رژیم اشغالگر با ترور فرماندهان جهاد اسلامی و غیر نظامیان، آتش بس را نقض کرده است و طرفل مقابل، حق دارد پاسخ دهد.

آنها تأکید کرده اند که بر هم زدن امنیت و ثبات داخل رژیم اشغالگر، تأثیرات مستقیمی بر مهاجرت و شهرک سازی به عنوان دو پایه اصلی قدرت رژیم خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها