ضرب الأجل لبنانی‌ها به ارتش رژیم صهیونیستی

ضرب الأجل لبنانی‌ها به ارتش رژیم صهیونیستی
يکشنبه 21 خرداد 1402 - 19:54

یک نماینده پارلمان لبنان از اعطای مهلت یک هفته‌ای به ارتش رژیم صهیونیستی برای برچیدن سیم‌های خاردار در کفرشوبا خبر داد.

العالم - لبنان

«قاسم هاشم» نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که در صورت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی در کفرشوبا، تحرکات مردمی در جنوب لبنان ازسر گرفته خواهد شد.

هاشم گفت: «به یونیفل یک هفته فرصت داده‌ایم تا اسرائیل سیم‌های خاردار در کفرشوبا را برچیند در غیر این صورت، تحرکات در جنوب ازسر گرفته خواهد شد».

جمعه گذشته در پی اقدام نظامیان ارتش صهیونیستی به خاکبرداری در کفرشوبا و العرقوب این دو شهرک شاهد درگیری بین معترضان لبنانی و نظامیان صهیونیست بود.

ارتش لبنان در این خصوص در حساب توئیتری خود نوشت که نیروهای ارتش در منطقه مرزی کفرشوبا مستقر شده‌اند تا با دشمن صهیونیستی مقابله کنند.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، ارتش لبنان همچنین تصویر یک سرباز خود را که با آر پی جی تانک ارتش رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته است، منتشر کرد.

همچنین رسانه‌های لبنان به نقل از سخنگوی یونیفل (نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان) گزارش دادند که وی همه طرف‌ها را به استفاده از سازوکار هماهنگی برای ممانعت از سوء تفاهم و حفظ ثبات در کفرشوبا فراخواند و خواستار خویشتنداری همه طرف‌ها و پرهیز از هر گونه تنش‌ها در خط آبی شد.

به گزارش فارس، ساکنان کفرشوبا همچنین به نشانه همبستگی با «اسماعیل ناصر» چوپان لبنانی که در برابر بولدوزرهای رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و مانع خاکبرداری آن‌ها در این منطقه شده بودند، در این منطقه تظاهرات کردند.

پربیننده ترین خبرها