جهاد اسلامی: مقاومت با کمین به جنگ در جنین پایان داد/دشمن مجبور به عقب نشینی شد

جهاد اسلامی: مقاومت با کمین به جنگ در جنین پایان داد/دشمن مجبور به عقب نشینی شد
چهارشنبه 14 تير 1402 - 11:06

سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت با کمین محکم در جنین به این جنگ پایان داد و دشمن صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

«طارق سلمی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: امروز نیروهای مقاومت و گردان های قدس پس از جنگ جنین معادله جدیدی را به دشمن صهیونیستی تحمیل کردند.

وی افزود: مقاومت با این اقدام به دشمن صهیونیستی این پیام را ارسال کرد که مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد.

در این پیوند، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد چهارشنبه در واکنش به خروج نظامیان صهیونیست از اردوگاه جنین گفت که مردم فلسطین با شکست تجاوز به جنین، پیروزی بزرگی کسب کردند.

وی تاکید کرد که مردم بزرگ فلسطین با شکست تجاوز به جنین و اردوگاه آن به پیروزی بزرگی دست یافتند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: گردان جنین و مبارزان شجاعش این پیروزی بزرگ را رهبری و مردم فلسطین با اتحاد و حمایت از رزمندگان آن ثابت کردند که می‌توانند در هر رویارویی، از نبرد سیف‌ القدس تا جنگ جنین، دشمن را شکست دهند.

به گزارش ایرنا، نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه، شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا مورد حمله و بمباران قرار دادند.

این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز در جدیدترین آمار خود، از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۳ شهید و ۱۱۷ زخمی خبر داد که حال ۲۰ تن آنها وخیم گزارش می‌شود.

پربیننده ترین خبرها