واکنش کاربران به بازدید نمایندگان اروپا از جنین: ابراز احساسات دردی را دوا نمی کند/ از تسلیح اشغالگران دست‌بردارید

واکنش کاربران به بازدید نمایندگان اروپا از جنین: ابراز احساسات دردی را دوا نمی کند/ از تسلیح اشغالگران دست‌بردارید
يکشنبه 18 تير 1402 - 14:56

نظامیان رژیم صهیونیستی دو روز پس از حملات گسترده هوایی و مقاومت سرسختانه و پیوسته رزمندگان فلسطینی، سرانجام از اردوگاه جنین عقب نشینی کردند. نظامیان صهیونیستی در این حمله فقط توانستند قدرت خود را به رخ سنگ و آجر بکشند.

العالم - داغ های مجازی

جنین با تقدیم 12 شهید و ده ها مجروح، نظامیان صهیونیست را وادار کرد با خفت عقب نشینی کنند، به طوری که رسانه های عبری به شکست ارتش رژیم اشغالگر در تحقق اهداف مدنظر در حمله به شهر و اردوگاه جنین اعتراف و اذعان کردند که نمی توان مقاومت را با حمله دو روزه از بین برد.

نظامیان صهیونیستی سعی کردند جنین را خفه کنند اما خودشان با شکست و ناکامی خفه شدند و تنها چیزی که باقی گذاشتند ویرانی گسترده ای بود که هیئتی از اتحادیه اروپا پس از بازدید از اردوگاه جنین به آن اعتراف کرد.

هیئتی از اتحادیه اروپا با حضور در اردوگاه جنین در کرانه باختری، آثار حملات و جنایات صهیونیست ها را از نزدیک با چشم خود دیدند و اعتراف کردند که آنچه که در اینجا دیده اند، یک حمله وحشیانه و نقض قانون بوده است.

"سون کوهن فون بورگدورف"، نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین در دیدار از اردوگاه جنین گفت، حمله به این اردوگاه دردناک است و قوانین بین المللی نقض شده و ده ها خانه در مساحت 9 کیلومتر ویران شده اند.

در حقیقت مردم به حضور هیئت های اروپایی در اردوگاه جنین عادت کرده اند و این اولین باری نیست که چنین هیئتی از این اردوگاه دیدن می کند.

این موضوع مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. انها گفته اند جامعه بین الملل باید واقعا موضع واقعی و جدی در برابر حملات رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

کاربری با عنوان "محمد مهدی حسین الشاوش" نوشت: "نماینده اتحادیه اروپا: عملیات نظامی اسرائیل در جنین، نقض قوانین بین المللی است"

کاربر دیگری به نام "رشا حسن " نوشت: "سون کوهن فون بورگدورف نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین گفته است تجاوز اسرائیل به جنین، نقض قوانین بین الملل است"

کاربر دیگری با عنوان "kali g" نوشت: "بگذارید از نماینده اتحادیه اروپا بپرسیم آری حمله به جنین دردناک است. خیلی ممنون به خاطر ابراز احساسات. اما چیزی که ملت فلسطین نیاز دارند، محکوم کردن صریح از سوی اتحادیه اروپاست. این ابراز احساسات دردی را دوا نمی کند".

در همین راستا کاربر دیگری به نام "غادة" نوشت: این کلمه های تکراری در توصیف حجم کشتار و جنایت در جنین به چه دردی می خورد وقتی که آمریکا انواع هواپیما و تجهیزات جنگی برای نسل کشی در فلسطین در اختیار رژیم اشغالگر قرار می دهد"

پربیننده ترین خبرها