گزارش العالم از بازگشت زندگی در جنین به روال عادی

سه شنبه 20 تير 1402 - 13:41

مردم اردوگاه جنین علیرغم ویرانی های فراوان ناشی از حملات صهیونیست ها به زیرساخت های این منطقه ، همچنان بر پایبندی به سرزمین خود تاکید دارند و زندگی عادی خود را از سرگرفته اند.

العالمفلسطین

به گزارش خبرنگار العالم از جنین ، اهالی جنین بعد از حملات ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی ، زندگی عادی خود را از سرگرفته اند.

بر اساس این گزارش ، شخص نانوایی به نام یوسف در جنین بار دیگر فعالیت خود را در مغازه ی نانوایی اش در اردوگاه جنین از سر گرفت ، مردم هم با وجود تخریب زیرساخت ها و همه مشکلات، زندگی عادی خود را از سرگرفته اند.

یوسف می گوید : اردوگاه جنین را خراب کردند، ولی ما مشکلی نداریم و شکر خدا ثابت قدم هستیم.

کودکان هم به روال پیش از جنگ بازگشته و زندگی خود را از سر گرفته و با خود تکرار می کنند که اردوگاه خانه امن آنهاست.

یک دختر فلسطینی به خبرنگار العالم گفت: اردوگاه، مادر، سرزمین و خانواده من است، من تمام دوران کودکی خود را در آن زندگی کردم و امیدوارم که اینجا بمانم و هرگز به جای دیگری نروم.

ساکنان اردوگاه جنین، داستان‌ها و حکایت هایی را درباره جنگ‌های زیادی که در اردوگاه اتفاق افتاد، به خاطر می‌آورند و هنوز در خاطرشان مانده‌ است.

زندگی ادامه دارد، این چیزی است که مردم در اردوگاه جنین می گویند، جنگ نه آنها را نگران کرد و نه ویرانی های جنگ هراسی در دل آنان ایجاد کرده است. آنها به زندگی مشابه قبل از جنگ بازگشتند، این درحالیست که اشغالگران فکر می کردند که آنها به روال عادی زندگی باز نمی گردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها