۲۰ عملیات مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۲۴ ساعت

۲۰ عملیات مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۲۴ ساعت
سه شنبه 27 تير 1402 - 15:02

عملیات مقاومت شامل تیراندازی، آتش زدن برج نظامی، مقابله با حملات و اقدامات تجاوزکارانه شهرک نشینان و ۱۲ رویارویی بوده است که طی آن یک نظامی اسرائیلی و ۵ شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش­ پایگاه اینترنتی خبری فلسطینی شهاب، مرکز اطلاع رسانی فلسطین «معطی» ۲۰ عملیات ضد اشغالگران صهیونیست را طی ۲۴ ساعت اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی ثبت و ضبط کرده است که بر اثر آن شش صهیونیست از جمله یک نظامی زخمی شدند.

فعالیت‌های مقاومت علیه نیرو‌های رژیم اشغالگر و شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۲۴ ساعت گذشته ادامه دارد.

عملیات مقاومت شامل تیراندازی، آتش زدن برج نظامی، مقابله با اقدامات تجاوزکارانه شهرک نشینان و ۱۲ رویارویی بوده است که طی آن یک نظامی اسرائیلی و ۵ شهرک نشین زخمی شدند.
یک سرباز اسرائیلی طی درگیری‌ها با نیرو‌های رژیم اشغالگر نزدیک روستای عزون در شرق قلقیلیه بر اثر اصابت سنگ زخمی شد. ۵ شهرک نشین نیز در نزدیکی همین روستا طی مقابله فلسطینیان با تعرض آنان زخمی شدند و ۳ شهرک نشین نیز هدف سنگ پرانی قرار گرفته و زخمی شدند.

نیرو‌های مقاومت به سمت گذرگاه جباره در طولکرم تیراندازی و در پی یورش نیرو‌های رژیم اشغالگر به اردوگاه عقبه جبر در اریحا به سمت آنان شلیک کردند.
جوانان انقلابی، برج نظامی را که در ورودی اردوگاه العروب در شمال الخلیل قرار دارد، با بطری‌های آتشزا هدف قرار دادند که این امر موجب وقوع آتش سوزی شد.

در دوازده منطقه دیگر از جمله قدس، رام الله، قلقیلیه، اریحا و الخلیل، جوانان فلسطینی به سمت نیرو‌های رژیم اشغالگر سنگ پرانی کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین «معطی» بین هفتم تا سیزدهم ژوئیه (شانزدهم تا بیست و دوم تیرماه) ۱۸۲ عملیات را ثبت کرد که از این بین ۱۵ مورد تیراندازی، شلیک دو موشک، دو عملیات حمله با سلاح سرد یا تلاش برای انجام آن بوده است.

پربیننده ترین خبرها