کشوری بر پایه جنایت و جنون؛ واقعیت ساختار سیاسی حاکم بر آمریکا

کشوری بر پایه جنایت و جنون؛ واقعیت ساختار سیاسی حاکم بر آمریکا
شنبه 21 مرداد 1402 - 19:04

خبر: دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در حساب خود در شبکه های اجتماعی درباره جو بایدن گفت: جو بایدن فقط احمق و بی لیاقت نیست بلکه به نظر من عقلش را از دست داده است، او  یک روانی است که آمریکا را به جهنم میبرد.. خیلی از کشور چین می ترسد چون میلیون ها دلار به او می پردازند.

تحلیل:

ـ هدف ما از بیان این سخن آن است که به خوانندگان نشان دهیم که چگونه ترامپ جنایتکار و جانشین دیوانه اش، بایدن، واقعیت ساختار سیاسی حاکم بر آمریکا را افشا می کنند.

ـ این سخنان برای شناخت شخصیت واقعی ترامپ که 70 میلیون آمریکایی به او رای دادند و او را الگوی خود می دانند، کفایت می کند. و نکته جالب توجه آن است که جمهوریخواهان تا این لحظه رقیبی برای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی در میان اعضای حزب جمهوریخواه نیافته اند؛ حال آنکه ممکن است او از زندان، بر آمریکا حکومت کند!!

ـ هر چه اتهامات سیاسی، مالی و اخلاقی علیه ترامپ افزایش یافت، تعداد هواداران و حامیان مالی اش برای شرکت در انتخابات بیشتر شد، که این نشانه فروپاشیدگی جامعه آمریکاست که گمشده خود را در شخصی دیوانه، جنایتکار و فاسد مانند ترامپ جست و جو می کند.

ـ در مقابل رئیس جمهور فعلی آمریکا که با ترامپ برای ریاست بر این کشور رقابت می کند، شخصی است که با ارواح صحبت می کند، به آنها سلام می کند، مادرش را که ده ها سال پیش مرده خطاب قرار می دهد، هنگام راه رفتن تلو تلو می خورد و می افتد، آیا به راستی حزب دموکرات حتی یک عضو عاقل در بین اعضای خود پیدا نکرد تا برای رقابت با ترامپ جنایتکار جایگزین بایدن دیوانه کند.

ـ یکی از صاحب نظران نکته سنج درباره اوضاع سیاسی آمریکا به ویژه انتخابات آن گفت: این مسائل عجیب نیست، آمریکا بر پایه جنایت و جنون بنا شده است پس با جنایت و جنون نیز سرنگون می شود. در غیر این صورت ناتوانی نظام آمریکا در رساندن افراد عاقل به کاخ سفید را چگونه می توانیم تفسیر کنیم؟! این ناتوانی، بنیادین است و هر روز بیشتر می شود و جز با فروپاشی و تجزیه آمریکا متوقف نمی شود.

پربیننده ترین خبرها