یورش نظامیان صهیونیست و درگیری های مسلحانه شدید در جنین+ ویدیو

پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 - 08:43

منابع محلی فلسطینی با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی از درگیری های مسلحانه شدید بین نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در جنین در جریان یورش نظامیان صهیونیست خبردادند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش رایه عروق خبرنگار شبکه خبری العالم در جنین، درگیری شدیدی بین نیروهای و مقاومت و نظامیان صهیونیستی در جنین روی داده است.

سرایا القدس - گردان جنین نیز اعلام کرد: مجاهدین ما در محور البیادر در حال درگیری شدید با نیروهای اشغالگر هستند و در این نبرد از گلوله های سنگین و مواد منفجره استفاده می کنند.

بنابر گزارش العالم، با توجه به گسترش درگیری های نیروهای مقاومت در برابر یورش نظامیان صهیونیست، اشغالگران نیروهای کمکی به شهر جنین فرستادند.

وبگاه شهاب نیز گزارش داد، نیروهای ویژه اسرائیلی به منطقه شرقی در شهر جنین نفوذ کردند که از سوی نیروهای مقاومت شناسایی شدند و درگیری‌های شدیدی میان دو طرف آغاز شد.

گروه مقاومت «کتیبه جنین» نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی نیز به شدت با اشغالگران در محور «البیادر» درگیر شدند و اشغالگران را با تیراندازی و مواد منفجره، هدف قرار دادند.

در همین حال منابع خبری از ترور و شهادت یک فلسطینی و تشییع پیکر وی در جنین خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: یک جوان فلسطینی به نام «مصطفی الکستونی» (32 ساله)، به دلیل اصابت گلوله صهیونیست‌ها به سر، سینه و قلبش به شهادت رسید.

وی یکی از فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح بود.

1تصاویری از تشییع پیکر شهید مقاومت فلسطین

1

پربیننده ترین خبرها