گزارش خبرنگار العالم از جزئیات ترور یک فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی در جنین+ ویدیو

گزارش خبرنگار العالم از جزئیات ترور یک فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی در جنین+ ویدیو
پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 - 12:10

خبرنگار شبکه خبری العالم از جنین در کرانه باختری گزارش داد که نیروهای اشغالگر صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) با هدف ترور یکی از فرماندهان گردان های شهدای الاقصی به شهر قدیمی جنین یورش بردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرنگار العالم، نیروهای اشغالگر صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) به شهر قدیمی جنین یورش بردند و طی آن مصطفی الکستونی از فرماندهان گردان های شهدای الاقصی را که تحت تعقیب نیروهای صهیونیست بود، ترور کرده و به شهادت رساندند.

جنینرایه عروق خبرنگار العالم در جنین واقع در کرانه باختری فلسلطین در تماس تلفنی، جزییات ترور الکستونی از فرماندهان مقاومت فلسطین را تشریح و خاطرنشان کرد که جوانان فلسطینی با رصد تحرکات و نفوذ نیروهای ویژه اسرائیلی به داخل شهر قدیمی جنین، حضور آنان را افشا و گزارش کردند که طی آن مردم و نیروهای مقاومت در جنین به درگیری شدیدی با آنان مبادرت کردند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، این تقابل و درگیری شدید باعث شد که نظامیان صهیونیست درخواست نیروهای کمکی نظامی و اعزام آنان به منطقه کنند. نیروهای اشغالگر از پایگاه های سالم و جلما به منطقه درگیری در جنین اعزام شدند، اما نیروهای مقاومت به شدت با اشغالگران به مقابله و مواجهه پرداختند.

خبرنگار العالم گزارش داد: تمرکز یورش نظامیان صهیونیست بر روی منطقه شرقی شهر جنین بود و به طور مشخص یک نانوایی در داخل این منطقه (شهر قدیمی جنین) وجود دارد که دو نیروی مقاومت در آن ساختمان با نیروهای صهیونیست درگیر شدند. یکی از آنها مصطفی الکستونی از نیروهای گردان جنین بود که صهیونیست ها پس از درگیری وی را ترور کرده و به شهادت رساندند و جوان فلسطینی دیگر را نیز دستگیر کردند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز ترور و شهادت مصطفی الکستونی (32 ساله) و از فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح را بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر به سر، سینه و شکم وی در جریان تجاوزات صبح امروز (پنجشنبه) به جنین تایید کرد.

خبرنگار العالم در جنین خاطرنشان کرد: درگیری و مقابله با یورش نظامیان صهیونیست به ویژه مقابله دو نیروی مقاومت در برابر نظامیان صهیونیست نیم ساعت طول کشید. نیروهای اشغالگر پس از تایید ترور شهید مصطفی الکستونی که بیشترین تعقیب صهیونیست ها قرار داشت، از منطقه عقب نشینی کردند.

پربیننده ترین خبرها