هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم اسرائيل درباره حماقت درحق رهبران مقاومت درغزه

هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم اسرائيل درباره حماقت درحق رهبران مقاومت درغزه
سه شنبه 7 شهريور 1402 - 22:46

گروه‌های مقاومت فلسطینی در باریکه غزه امروز (سه شنبه) در کنفرانسی خبری درباره هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت فلسطین هشدار داده و اعلام کردند که هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی با اجرای ترورها ممکن است به وخامت اوضاع منطقه بیانجامد.

العالم - فلسطین

گروه‌های مقاومت فلسطینی در کنفرانسی خبری در غزه برای بررسی تحولات اوضاع در فلسطین و موضع گروه‌ها در قبال تهدیدهای رژیم اشغالگر علیه صالح العاروری اعلام کردند: این کنفرانس تهدیدهای پی‌درپی مطرح شده از سوی موسسات دشمن و ادامه اجرای جنایت‌هایشان در حق مسجد الاقصی و قدس و مردم آن را بررسی کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی خواهان حمایت مردمی بیشتر از گزینه مقاومت و حمایت از مردم در کلیه مکان‌های رویارویی شدند.

در همین حال، اسماعیل ابو رضوان، از رهبران جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هرگونه حماقتی برای ترور صالح العاروری یا هر یک از رهبران مقاومت هشدار داد، چرا که پاسخ به این حماقت ها بی سابقه خواهد بود و زلزله‌ای به پا خواهد کرد و رژیم اشغالگر دراین صورت درب‌های جهنم را به روی خود باز خواهد کرد.

ابو رضوان تاکید کرد که گروه های مقاومت به رویارویی با اشغالگران ادامه می‌دهند و با وجود تمام جنایت‌هایی که در حق مردم فلسطین صورت می‌گیرد، مقاومت ادامه دارد.

وی در پیامی به مردم فلسطین در کرانه باختری گفت: از شما می‌خواهیم که به مسجد الاقصی بروید و درگیری‌ها با اشغالگر را تشدید کنید تا طرح‌های صهیونیستی را به شکست بکشانید. از مردم خود می‌خواهیم تا با شهرک سازی‌ها و طرح پنجگانه که هدفش تحکیم سیطره صهیونیست‌ها بر قدس است تا آموزش و اقتصاد و تمامی جوانب زندگی با رویکرد اسرائیلی شود، مقابله کنند.

در همین حال، خالد ابو هلال، رئیس جنبش الاحرار خاطرنشان کرد: تهدیدهای اشغالگر در راستای فرار از بحران داخلی‌ است که به دلیل انقلاب مردم فلسطین در کرانه باختری برای رویارویی با کشتار و شهرک سازی و یهودی سازی صورت می‌گیرد.

ابوهلال تاکید کرد که اظهارات مقامات دشمن برای هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت فلسطین باعث هراس ما نمی‌شود چرا که فرماندهان گروه‌های مقاومت آماده شهادت هستند و اقدام دشمن صهیونیستی برای هرگونه تلاش بزدلانه به منظور هدف قرار دادن آنها، یک تلاش شکست خورده است.

وی تصریح کرد که مقاومت این توانایی را دارد که کاری کند دشمن به خاطر زمانی که در آن چنین تصمیم بزدلانه‌ای را اتخاذ کرد، پشیمان باشد به ویژه که ما در مورد وحدت میدان‌ها و جبهه‌ها و همبستگی مردممان در مقابل هر رویارویی فراگیر آتی صحبت می‌کنیم.

پربیننده ترین خبرها