نامه رئیسی به پادشاه و ولیعهد سعودی

نامه رئیسی به پادشاه و ولیعهد سعودی
پنج‌شنبه 23 شهريور 1402 - 14:29

وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که پادشاه و ولیعهد سعودی دو نامه از رئیس جمهور ایران دریافت کردند که مربوط به روابط دوجانبه و راههای تقویت آن است.

العالم - عربستان سعودی

وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد وی دو نامه از رئیس جمهوری اسلامی ایران دریافت کردند که مربوط به روابط دوجانبه و راههای تقویت آن در زمینه های مختلف است.

در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است که ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود و محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر، دو نامه از جناب ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با روابط دوجانبه و راههای تقویت آن در زمینه‌های مختلف دریافت کردند.

این بیانیه آورده است: این دو نامه را مهندس ولید بن عبدالکریم الخریجی معاون وزیر خارجه به نیابت از فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی در جریان استقبال از علیرضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پادشاهی عربستان سعودی دریافت کرد.

این بیانیه افزود: معاون وزیر خارجه عربستان با خوشامدگویی به جناب سفیر برای وی در انجام ماموریتهای محوله آرزوی توفیق کرد. در این دیدار، روابط دوجانبه میان دو کشور و راههای تقویت آن در راستای منافع مشترک و نیز مسائلی که مورد اهتمام مشترک است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها