گزارش العالم از جشن میلیونی میلاد پیامبر اکرم در یمن+ویدئو

پنج‌شنبه 6 مهر 1402 - 11:31

صنعا، پایتخت یمن و سایر استان‌های این کشور، سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) را با تجمعات گسترده مردمی گرامی داشتند.

العالم _ یمن

به گزارش خبرنگار العالم در یمن، جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) چهارشنبه (دیروز) با سخنان سید عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن همراه بود. وی در سخنان خود به این مناسبت تأکید کرد: دشمنی آشکار آمریکا و «اسرائیل» با اسلام، مقابله ملت های اسلامی را با ظلم با تمام ابزارهای مشروع ضروری می‌سازد.

سبا نصرالدین عامر، رئیس خبرگزاری یمن در حاشیه این مراسم به العالم گفت: ملت یمن به طور یکپارچه و با شکوه در سراسر کشور میلاد شریف پیامبر اسلام را جشن گرفته اند. این ملت در تجمعات میلیونی خود تاکید می کنند که همواره پیرو آن حضرت و پیرو کتاب آسمانی او، قرآن کریم هستند.

یک بانوی یمنی شرکت کننده در این مراسم هم گفت: امروز به مناسبت میلاد شریف پیامبر اکرم (ص) تجمع کرده ایم تا به دشمنان خدا که به قرآن کریم توهین می کنند، اعلام کنیم ما ملت یمن همچنان پایبند به قرآن و پایبند به پیامبر اسلام و خاندان او هستیم.

میادین شهرهای مختلف یمن شاهد جشن های باشکوه و مردمی و با پرچم ها و بنرهای سبز مزین شده بودند. حاضران با خواندن سرودهایی در ستایش مقام و منزلت پیامبر اسلام، بر اهمیت حمایت از قرآن تاکید کردند.

شمسان ابونشطان رئیس سازمان زکات یمن به خبرنگار العالم گفت: ما وفاداری خود را به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم تجدید می کنیم و به جهانیان می گوییم که ما فرزندان اوس و خزرج و نوادگان انصار هستیم و با دل هایی پر از عشق و احترام به رسول خدا صلی الله علیه و آله، از قرآن کریم حمایت می کنیم.

پربیننده ترین خبرها