اجرای آئین های تلمودی توسط وزیر صهیونیست در ریاض

سه شنبه 11 مهر 1402 - 14:00

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی همزمان با چهارمین روز از عید عبری موسوم به سایه‌بان‌ها، آئین‌های تلمودی را در ریاض پایتخت عربستان انجام داد.

العالم عربستان

«شلومو کرعی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی که در ریاض حضور دارد، همزمان با چهارمین روز از عید عبری موسوم به سایه‌بان‌ها (عید العرش) آئین‌های تلمودی را در عربستان به اجرا درآورد.

شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی «کان» با انتشار تصاویری، اجرای این آئین‌ها توسط کرعی در پایتخت عربستان را رسانه‌ای کرد.

کرعی عصر دیروز (دوشنبه) در رأس هیئتی متشکل از دیوید بیتن، رئیس کمیته اقتصادی کنست (پارلمان)، معاون مدیر کل وزارت ارتباطات، رئیس دفتر وزیر و سخنگوی وی، مدیرکل وزارت ارتباطات روابط خارجی و نمایندگان اداره پست و وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی وارد ریاض شد.

به گزارش کانال عبری "I24" این هیئت در کنفرانس بین المللی که از دوشنبه تا چهارشنبه در ریاض پایتخت عربستان با حضور نمایندگانی از سراسر جهان برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد.

«حیم کاتز» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی سه شنبه هفته گذشته در راس هیئتی از این رژیم در کنفرانس سازمان گردشگری وابسته به سازمان ملل وارد عربستان شد و این اولین بار بود که یک وزیر صهیونیستی به عربستان سفر می کند.

به گفته وی، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی پیشتر در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفته بود که عربستان به عادی سازی روابط با «اسرائیل» نزدیک است، اما به گفته وی، موضوع فلسطین همچنان برای مذاکرات مهم است.

نتانیاهو نیز به نوبه خود گفت احتمال دستیابی به توافق صلح با عربستان ظرف چند ماه آینده وجود دارد، درغیر این صورت چند سال به تعویق خواهد افتاد.

پربیننده ترین خبرها