خطرات جدی حملات اخیر صهیونیستها به مسجد الاقصی+فیلم

پنج‌شنبه 13 مهر 1402 - 14:22

یک مسئول جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که روند هویت زدایی از مسجد الاقصی و یهودی سازی آن به مرحله ی بسیار خطرناک رسیده است و همه ما را با چالش بسیار بزرگ رو به رو کرده است و درنتیجه آمادگی برای مقابله، اجتناب ناپذیر شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

هیثم ابو الغزلان، با شرکت در برنامه «مع الحدث» شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد که قدس در معرض هویت زدایی و حمله پی در پی شهرک نشینان قرار گرفته است و این حمله ها هم اکنون به مرحله بسیار خطرناک رسیده است.

ابو الغزلان گفت که در این مرحله از هویت زدایی از مسجد الاقصی ورود فلسطینی ها حتی افراد 70 سال به بالا به محوطه مسجد الاقصی منع شده است.

وی با اشاره به این موضوع تصریح کرد: "شاهد همدستی و همکاری صریح و علنی کابینه رژیم صهیونیستی با سرویس های امنیتی و ارتش و شهرک نشینان این رژیم برای تثبیت و رسوخ این روند هستیم".

وی اظهار داشت : این موضوع، یک رویداد بسیار خطرناک برای مسجد الاقصی و مقدمه ای است برای تحقق هدف اصلی صهیونیسم مذهبی جهت تقسیم حاکمیت معنوی بر مسجد الاقصی بین مسلمانان و مسیحیان و یهودیان و متاسفانه امروز بیش از همیشه به این هدف نزدیک شده اند.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی گفت که این موضوع همه فلسطینی ها و گروه های مقاومت را در مقابل چالشی بزرگ قرار می دهد و گریزی از آمادگی برای رویارویی نیست.

وی تصریح کرد که فلسطینی ها هرگز چنین چیزی را نخواهند پذیرفت و گفت: با قیام فلسطینی های داخلی اراضی اشغالی دیدیم که مشارکت گسترده مردم در اراضی اشغال شده در سال 67 و کرانه باختری در این قیام ها باعث شدند که نقشه های دشمن برای چنبره بر مسجد الاقصی به شکست بیانجامد یا به تأخیر بیافتد.

پربیننده ترین خبرها