تشدید عملیات نظامی علیه اشغالگران در کرانه باختری

تشدید عملیات نظامی علیه اشغالگران در کرانه باختری
سه شنبه 18 مهر 1402 - 08:18

گردان طولکرم وابسته به گردان های قدس در اطلاعیه ای در کانال تلگرامی خود از افزایش عملیات نظامی خود علیه اشغالگران خبر داد.

العالم- فلسطین

در این اطلاعیه نظامی آمده است : گردان های قدس و گردان طولکرم در چارچوب درگیری قهرمانانه طوفان الاقصی و در برابر افزایش جنایت های اشغالگران جنایتکار علیه مردم استوار و شکیبای فلسطین در غزه مقاوم و غیور، تصمیم گرفت عملیات نظامی خود را علیه دشمنان صهیونیستی افزایش دهد.

این گردان افزود: یکی از گروه های ما با کمک و قدرت خداوند در عملیات یه ویژه و از پیش تعیین شده توانست عملیات نفوذ موفقیت آمیز به داخل شهرک عناب داشته و برج نظامی در این شهرک را به تسلط خود در آورده و شماری از شهرک نشینان را هدف قرار دهد و یکی از آنان را مستقیم هدف قرار داد و به هلاکت رساند.

بر اساس این بیانیه ، نیروهای این گردان هم چنین آژیرهای خطر را برای ایجاد وحشت و سرپوش گذاشتن بر عقب نشینی خود روشن کردند. گروه های دیگر نیز تیراندازی کرده و شهرکی را برای امنیت خروج گروه حمله کننده به شدت هدف قرار دادند. بر ادامه عملیات خود و افزایش آن تاکید داریم هر اندازه دشمن افزایش یابد قدرت ما با کمک خدا افزایش خواهد یافت.

در پایان این اطلاعیه آمده است : مبارزه ما ادامه دارد و سلاحمان در همه میادین از نیام در امده و پایان جنگ یا پیروزی یا شهادت است.

پربیننده ترین خبرها