موشک باران مواضع ارتش صهیونیستی توسط مقاومت لبنان و ادامه درگیری ها

موشک باران مواضع ارتش صهیونیستی توسط مقاومت لبنان و ادامه درگیری ها
سه شنبه 25 مهر 1402 - 13:37

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد یازدهمین روز خود شده است که حملات موشکی و درگیری های مستمر در شهرک زکیم و میادین درگیری همچنان ادامه دارد و تعداد تقریبی اسرای صهیونیستی در غزه هم مشخص شده است.

العالم -لبنان

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد مقاومت فلسطین صبح امروز (سه شنبه) حملات موشکی خود را به مواضع نظامیان و شهرک های صهیونیستی از سر گرفته است تا کنترل خود را بر میدان عملیات نشان دهد.

گردان قسام هم از موشک باران مواضع دشمن در پایگاه نظامی "تسیلیم" خبر داد.

شب گذشته با عبور رزمندگان مقاومت از دریا و دیوار حائل، در یازدهمین روز عملیات، درگیری های مسلحانه در شهرک زکیم از سر گرفته شد.

گردان قسام با حمله های دقیق و حساب شده از نظر زمان و مکان، سیلی دوباره ای بر صورت رژیم اشغالگر زدند. در این حمله، نشست کنست و جلسه امنیتی - که با حضور انتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا برگزار شده بود – ناتمام ماند و همگی مجبور شدند به پناهگاه بروند. این در حالی است که آنها حماس و ملت فلسطین را تهدید به نابودی کرده بودند.

در کرانه باختری هم درگیری و تیراندازی نیروهای فدایی از سر گرفته شد و به این ترتیب آمار عملیات ها از آغاز جنگ به 256 عملیات رسیده و که 31 مورد آن، ویژه و منحصر به فرد بوده است.

ارتش رژین اشغالگر نام دو تن دیگر از نظامیان خود را که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیدند، منتشر کرد؛ به این ترتیب تعداد اعلام شده تلفات رژیم به 291 افسر و سرباز رسیده است و صحبت از فهرستی از صدها اسم در میان است.

ارتش رژیم صهیونیستی اسارت 199 نفر نظامی خود در غزه را تأیید کرده و به خانواده آنها اطلاع داده است. این در حالی است که مقاومت هنوز آمار نهایی اسرای صهیونیست را اعلام نکرده است.

پربیننده ترین خبرها