جهاد اسلامی: گروه‌های مقاومت یکپارچه دشمن را در هم می‌کوبند/ اجازه کشتار نمی دهیم

جهاد اسلامی: گروه‌های مقاومت یکپارچه دشمن را در هم می‌کوبند/ اجازه کشتار نمی دهیم
شنبه 29 مهر 1402 - 12:58

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی به عملیات هماهنگ مقاومت فلسطین و مقاومت لبنان برای در هم کوبیدن مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: مقاومت تصمیم دارد به شکل یکپارچه و در بیش از یک جبهه، دشمن را در هم بکوبد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روز «فلسطین الیوم»، «مصعب البریم» اعلام کرد: تداوم کشتارهای رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن کودکان بی گناه در غزه و غیرنظامیان به شکل عام، گسترش دامنه اقدامات مقاومت را به همراه خواهد داشت و به دشمن اجازه کشتار داده نخواهد شد.

وی افزود: مشارکت واقعی از سوی مقاومت اسلامی حزب الله در کنار «سرایا القدس» و دیگر گروه های مقاومت فلسطین وجود دارد.

البریم تاکید کرد: مقاومت تصمیم دارد به شکل یکپارچه و در بیش از یک جبهه، در غزه و در شمال فلسطین اشغالی با مشارکت حزب الله و دیگر گروه‌های مقاومت، نیروهای دشمن را در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان درهم بکوبد.

این در حالی است که همزمان با تحرکات رژیم صهیونیستی و چراغ سبز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به نظامیانش، برای انجام عملیات زمینی در غزه، مقاومت فلسطین به دنبال این است که در صورت ورود نظامیان صهیونیست به غزه، این منطقه را گورستان متجاوزان کند.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه از دو هفته قبل تاکنون به شهادت و زخمی شدن بسیاری از غیرنظامیان به ویژه کودکان فلسطینی ساکن غزه منجر شده است.

پربیننده ترین خبرها