رسانه های عبری: 200 هزار شهرک نشین اسرائیلی آواره شده اند

رسانه های عبری: 200 هزار شهرک نشین اسرائیلی آواره شده اند
يکشنبه 30 مهر 1402 - 18:49

رسانه های عبری از آواره شدن 200 هزار شهرک نشین خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ رسانه های عبری اعلام کردند که 200 هزار شهرک نشین اسرائیلی به خاطر جنگ آواره شده اند.
در همین حال شبکه 12 تلویزیون صهیونیستی از آغاز تخلیه 60 هزار شهرک نشین صهیونیست از شهرک های نزدیک مرز لبنان خبر داد.

تخلیه شهرک نشینان صهیونیست و آوارگی و اسکان آنها در چادرها در شرایطی است که رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی طی 16 روز به طور مداوم در حال بمباران مناطق مسکونی فلسطینیان غزه و کشتار و آوارگی آنها است و به رغم اعتراضات افکار عمومی جهانی همچنان به کشتار مردم ادامه می دهد.

در همین حال وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که کادرهای پزشکی از استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح های نامتعارف خبر دادند که باعث سوختگی شدید در بدن شهدا و مجروحان شده است.

در همین حال از صبح امروز تاکنون براثر حملات رژیم صهیونیستی 170 فلسطینی شهید و بیش از 300 نفر زخمی به بیمارستان شهدای اقصی در غزه منتقل شده اند.
این در حالی است که به دنبال محاصره ضد بشری غزه از سوی رژیم صهیونیستی، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تاخیر در رسیدن سوخت به بیمارستانهای غزه باعث بروز فاجعه بهداشتی و انسانی وخیم در این منطقه خواهد شد.
از سوی دیگر تداوم بمباران فلسطینیان غزه به رغم اعتراضات جهانی و هشدارها در زمینه اقدام رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه حمله زمینی و ورود نظامیان صهیونیست به غزه و وتوی قطعنامه های شورای امنیت در خصوص آتش بس، به نظر می رسد که رژیم صهیونیستی با چراغ سبزی که از قدرت های غربی دریافت کرده،‌ قصد توقف کشتار فلسطینیان را ندارد و از این منظر تخلیه شهرک نشینان صهیونیست و اسکان آنها در چادرها می تواند بیانگر نیات رژیم صهیونیستی برای گسترش درگیری ها باشد.

پربیننده ترین خبرها