تظاهرات گسترده مردمی در سوئیس علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه +فیلم

يکشنبه 7 آبان 1402 - 10:59

شهر ژنو سوئیس صحنه تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از غزه و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در چهارمین هفته از تجاوز این رژیم به غزه بود.

العالم - اروپا

الزاما نباید عرب یا مسلمان باشی تا درد فلسطین را بفهمی، همین که انسان باشی کافی است تا شعله خشمت علیه این حجم از جنایت و نسل کشی توسط ماشین جنگی رژیم صهیونیستی، زبانه بکشد.

هزاران انسان به رغم تفاوت های ظاهری در مشی و تفکر به خیابان های ژنو آمدند و صدای فریاد مردم غزه شدند؛ فریادی که رژیم صهیونیستی می کوشد آن را خاموش کند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همدستی حقیرانه دولت های خود با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آنها را در حمام خونی که در غزه به راه افتاده است، سهیم دانستند.

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت: من به عنوان یک امریکایی که در خارج زندگی می کنم، نمی توانستم به راحتی آثار و تبعات حمایت های دولت کشورم از رژیم نژادپرست اسرائیل و پاکسازی نژادی و نسل کشی فلسطینی ها را درک کنم.

شرکت کنندگان در این تظاهرات، توقف فوری حملات رژیم اشغالگر به غزه و رفع محاصره این منطقه و ورود هر چه سریع تر کمک های بشردوستانه به این منطقه را خواستار شد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت: جنایت جنگی علیه فلسطینی ها را متوقف کنید. بمباران را همین الان متوقف کنید. این یک فاجعه انسانی است. ما دیگر هیچ اعتمادی به نظام بین الملل نداریم. این نظام، همدست و شریک جرم جنایتکاران است.

وی همچنین از سازمان ها و طرف هایی که این تظاهرات را ترتیب داده اند، خواست "اسرائیل" را تحریم نظامی و اقتصادی کرده و کمیته مبارزه با نژادپرستی و تبعیض نژادی در سازمان ملل را دوباره فعال کرده و همه اسرای فلسطینی را آزاد کنند.

پربیننده ترین خبرها