غافلگیری اشغالگران از کمین مبارزان قسام

غافلگیری اشغالگران از کمین مبارزان قسام
يکشنبه 7 آبان 1402 - 17:45

گردانهای قسام ازگرفتار شدن نظامیان یگان صهیونیستی در کمین مبارزان مقاومت در غرب پایگاه ایرز و به هلاکت رسیدن چند نظامی این رژیم خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، یگان ارتش اسرائیلی در غرب پایگاه ایرز در کمین مبارزان مقاومت گرفتار شد و درگیری های شدیدی میان دو طرف صورت گرفت.

در این عملیات موشکهای ضد زره به تجهیزات نظامی صهیونیست ها پرتاب شد.

مبارزان مقاومت تاکید می‌کنند که تجهیزات اسرائیلی ها بر اثر حملات مقاومت آتش گرفت و شماری از نظامیان اسرائیلی کشته شدند و این علاوه بر بمباران خمپاره ای خودروهای زرهی اشغالگران است که در غرب غزه نفوذ کرده بودند.

حملات بی‌امان مبارزان قسام به پایگاه صهیونیستی ایرز

مبارزان قسام پایگاه اسرائیلی ایرز را هدف حملات سنگین موشکی و خمپاره ای قرار داده اند تا از ارسال کمک به نظامیان اسرائیل که در اطراف این پایگاه در کمین مقاومت گرفتار شدند، جلوگیری کنند.

مبارزان مقاومت پیش از این تاکید کردندن که تانکهای اسرائیلی در اطراف پایگاه ایرز بر اثر حملات مقاومت آتش گرفت و شماری از نظامیان اسرائیلی کشته شدند.

اذعان صهیونیست‌ها به هلاکت نظامیان خود در عملیات قسام

رسانه های اسرائیلی اذعان کردند که در عملیات مبارزان قسام در منطقه ایرز در شمال کرانه باختری شماری از نظامیان آنها کشته و یا مجروح شدند.

ادامه درگیری ها در شمال نوار غزه

مبارزان قسام پشت خطوط استقرار نظامیان دشمن نزدیک پایگاه ایرز فرود آمدند.

رادیوی ارتش اسرائیل با تاکید بر ادامه درگیری ها میان مبارزان فلسطینی و نظامیان اسرائیلی در منطقه ایرز، از حملات سنگین خمپاره ای از غزه به سمت منطقه ایرز خبر داد.

پربیننده ترین خبرها