اشغالگران در جنگ غزه از چه سلاح‌هایی استفاده می کنند؟ + فیلم

سه شنبه 9 آبان 1402 - 11:18

آمریکا علیرغم  جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، به تامین بمب و موشک این رژیم ادامه می دهد؛ وزارت دفاع آمریکا از آماده سازی هواپیماهای جنگی اضافی برای پشتیبانی از هواپیماهای مستقرخود در منطقه برای ارائه کمک به ارتش رژیم صهیونیستی در صورت لزوم خبر داد.

العالم- فلسطین

میزان قابلیت انفجار بمب های رژیم اشغالگر در غزه ، وحشتناک است و باعث نابودی کل محله ها شده است. این بمب‌ها چیست؟ اشغالگران در جنگ غزه از چه سلاح هایی استفاده می کنند؟

نخست اینکه 80 درصد از بمب های استفاده شده رژیم در حمله به نوارغزه، بمب های ساخت آمریکا هستند، بمب هایی با ظرفیت تخریب بسیار زیاد که برای تخریب استحکامات در مناطق کوهستانی طراحی شده و با ساختار منازل مسکونی نوار غزه سازگار نیستند و به تخریب کل یک محله در یک حمله منجر می شود و بیشترین شمار تلفات را بر جای می گذارد.

ارتش آمریکا با چراغ سبز کاخ سفید، این بمب‌ها را با فاکتور باز و پشتیبانی بی‌وقفه به رژیم می دهد.

جان کربی، مشاور امنیت ملی و هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید، آشکارا تأکید کرد کمک‌های امنیتی آمریکا مداوم و روزانه به اسرائیل ارسال می شود.

این حمایت بی قید و شرط؛ به استعفای یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به برخورد دولت بایدن در جنگ غزه مبنی بر ادامه ارسال سلاح‌های کشنده به رژیم صهیونیستی بدون نظارت بر ان برای عدم نقض حقوق بشر منجر شد

به گفته روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام پنتاگون، حمایت آمریکا از رژیم اشغالگر فقط به ارسال بمب، سلاح های مرگبار، ناوهای نظامی و خودروهای زرهی متوقف نشد، بلکه به ورود یک اسکادران هواپیمایE10 به پایگاه الظفره در امارات برای حمایت از رژیم اشغالگر و دفع هرگونه حمله خارجی رسید.

آمریکا ناو هواپیمابر «جرالدفورد» را برای حمایت از حضور نیروی دریایی واشنگتن در منطقه جابجا کرد . فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد «گروه حمله ناو هواپیمابر یو اس اس جرالد فورد و خدمه آن متشکل از حدود پنج هزار نفر برای محافظت از رژیم و ترس از ورود سایر طرف ها به جنگ، به شرق مدیترانه اعزام شدند.

پنتاگون همچنین هواپیماهای جنگی بیشتری را برای پشتیبانی از اسکادران هواپیماهای E-1،0F-15 و F-16 مستقر در پایگاه‌های سراسر خاورمیانه آماده کرده تا در صورت لزوم به ارتش اشغالگر کمک کنند. در حالی که لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده، در بیانیه های متعددی تاکید کرد امریکا فعالانه در حال تامین تسلیحات اضطراری برای اشغالگران است.

همین اقدام اکنون باعث جنایت های نسل کشی هولناک علیه غزه و مردم آن می شود قتل عام هایی با تامین مالی آمریکا که توسط صهیونیست ها اجرا می شود.

پربیننده ترین خبرها